تابش : مستندات ما از پرسپولیس بیشتر است

رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای بازی دو تیم سپاهان و پرسپولیس صادر شد و طی آن تیم فوتبال سپاهان 3 بر 0 بازنده اعلام شد .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: با هیئت‌مدیره جلسه‌ای برگزار می‌کنیم تا برای اعتراض به رای کمیته انضباطی در خصوص رای دیدار برگزار نشده مقابل پرسپولیس آماده شویم. ما فردا جلسه هیئت‌مدیره را برگزار می‌کنیم که یک جلسه اضطراری است. در این رای به ما یک هفته فرصت تجدیدنظرخواهی داده شده و از این رو، اقدامات لازم را خواهیم داشت و به رای اعتراض می‌کنیم.

وی افزود: در حال حاضر و قبل از برگزاری جلسه نمی‌توانیم صحبت زیادی داشته باشیم. در واقع شرایطی به وجود آمده که هر چه بگوییم، ممکن است تنش‌های بیشتری را ایجاد کند. به همین علت تصمیم داریم پس از جلسه هیئت‌مدیره اقدام به اعتراض و شکایت کنیم.اصلا انتظار چنین رای سنگینی را نداشتیم، چون کلیه مستندات ما دال بر این است که پرسپولیسی‌ها وقتی شرایط را برای بازی مهیا دیدند، از ورزشگاه رفتند و استادیوم را ترک کردند. ما قطعا اعتراض خودمان را اعلام می‌کنیم و نتیجه جلسه را فردا به اطلاع همه می‌رسانیم.