ویسی : انتظار داشتم بازیکنانم تمرکز بیشتری داشته باشند

سرمربی تیم فوتبال پیکان معتقد است بازیکنانش هنگام بازی با نفت مسجد سلیمان تمرکز کافی را برای بازی خوب نداشتند .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت : همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم، بازی پراسترسی داشتیم؛ مخصوصاً برای تیم ما. ما در استادیومی بازی کردیم که نفت مسجدسلیمان در آن هرگز نباخته است. چند موقعیت خوب خلق کردیم که نتوانستیم از آن استفاده کنیم و انتظار داشتیم بازیکنان‌مان با تمرکز بیشتری حاضر شوند و سه امتیاز را بگیریم اما نشد.

وی افزود: در دیدار قبل، امتیاز را از دست دادیم و به دنبال آن دویدیم ولی در این بازی گل اول را به ثمر رساندیم و میزبان تلاش کرد تا به ما گل بزند. در کل، بازی خوبی بود و برای تیم ما جالب بود. امیدوارم نباختن‌های ما از این دیدار شروع شود و بتوانیم امتیازهای لازم را کسب کنیم. 

سرمربی پیکان در خصوص انجام بازی بدون هوادار عنوان کرد: واقعاً این زیبنده فوتبال ما نیست. این شهر و تمام شهرها برنامه‌ریزی‌هایشان را می‌کنند تا مسابقات را برگزار کنند ولی چاره‌ای نیست. باید به این موضوع تن دهیم و رعایت کنیم.

وی ادامه داد: همه ما باید برای ریشه‌کن کردن این بیماری بسیج شویم و درست نیست که یک جا بازی برگزار شود و جای دیگر نشود. خودم موافق برگزاری دیدارها نیستم. البته می‌توانم بگویم بازی‌ها برگزار شود چون تماشاگر نداریم و به مصاف حریفانی با تماشاگر می‌رویم. اگر قرار است تعطیل شود، تعطیل کنند.

ویسی در خصوص خطاهای انجام شده تیمش در این دیدار گفت: ما خشن بازی نکردیم و عملکرد خوبی داشتیم.