هوفنهایم 0 – 6 بایرن مونیخ / بایرنی ها بدون لواندوفسکی هم میبرند + فیلم

بایرن مونیخ که در هفته های اخیر نتایج فوق العاده ای در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان گرفته، امروز مشکلی برای غلبه بر هوفنهایم نداشت و با زدن چهار گل در همان 35 دقیقه ابتدایی کار حریف را یکسره کرد.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه ، بایرن بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه دوم به گل رسید. ارسال دقیق تومس مولر از سمت چپ با ضربه آکروباتیک و دقیق سرژ گنابری همراه شده و بایرن به گل اول دست یافت.

بایرن برای زدن گل دوم چندان صبور نبود و در دقیقه هفت و روی ریباند حمله بایرن، جاشوا کیمیچ پشت محوطه هوفنهایم صاحب موقعیت شده و با نواختن یک ضربه زمینی و دقیق به گوشه دروازه، گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

حملات شاگردان هانسی فلیک ادامه یافت و این بار و در دقیقه 15، زیرکزی جوان در محوطه صاحب موقعیت شد و بعد از چرخشی دیدنی، ضربه دقیق او به گوشه دروازه رفت و گل سوم هم به ثمر رسید.

در دقیقه 22 بایرن مونیخ فرصت خوبی برای زدن گل چهارم داشت، اما حرکت و ضربه توماس مولر از سمت راست با عکس العمل خوب باومن همراه شد.

اما در دقیقه 34 بایرن مونیخ به گل چهارم هم دست یافت. فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی این تیم در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و ضربه او بعد از برخورد به مدافعان هوفنهایم اوج گرفته و وارد دروازه این تیم شد.

در دقیقه 37 و روی پاس کوتینیو، دیویس نیز می توانست نام خود را در بین گلزنان این دیدار ثبت کند، اما باومن به زیبایی ضربه او را مهار کرد تا نیمه نخست با برتری 0-4 بایرن مونیخ به اتمام برسد.

بایرن مونیخ نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و در همان لحطات ابتدایی به گل رسید. ارسال دقیق توماس مولر از سمت راست با ضربه کوتینیو در مقابل دروازه همراه شد و گل پنجم هم به ثمر رسید.

حملات بایرن مونیخ ادامه یافت و در دقیقه 61 این تیم به گل ششم هم دست یافت. روی پاس عمقی و دقیق تولیسو، گورتزکا با یک ضربه چیپ تماشایی دروازه حریف را باز کرده و به فهرست گلزنان تیمش پیوست.

در دقیقه 75 گورتزکا صاحب فرصت بسیار خوبی برای زدن گل هفتم تیمش شد، اما باومن با عکس العملی تماشایی ضربه او را به کرنر فرستاد.

در ادامه و به دلیل توهین هواداران بایرن به هوفنهایم بازی برای دقایقی متوقف شد و در ادامه نیز بازیکنان بازی را جدی نگرفته و تنها در میانه میدان پاسکاری کردند تا در نهایت بازی با برتری 0-6 بایرن تمام شود.