بورنموث 2 – 2 چلسی / خوش شانسی لمپارد + فیلم

چلسی در حالی که تا دقایق پایانی از بورنموث عقب بود، گل تساوی را به ثمر رساند تا از شکست گریخته باشد.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه ، چلسی بعد از شکست تلخ در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ، امشب از سری مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس مهمان بورنموث بود و در نهایت با تساوی ۲-۲ مقابل حریف خود متوقف شد.

در همان دقایق ابتدایی بازی بورنموث دو حمله بسیار خطرناک روی دروازه چلسی ترتیب داد که یکی از آن ها با مهار خوب ویلی کابایرو همراه شد و توپ بعدی نیز با اختلاف نسبتا کمی از کنار دروازه عبور کرد.

چند دقیقه بعد چلسی روی ضربه میسون مونت به یک موقعیت خوب دست یافت اما توپ او تبدیل به گل نشد تا بازی با همان نتیجه بدون گل ادامه پیدا کند.

نکته مهم نیمه اول اما در دقیقه ۳۳ بازی رخ داد؛ جایی که ریس جیمز بعد از یک حرکت خوب از جناح راست توپ را به دهانه دروازه ارسال کرد؛ الیویه ژیرو ارسال جیمز را با یک حرکت خوب قطع کرد اما توپ او با بد شانسی به تیر دروازه برخورد کرد اما بعد از آن مارکوس آلونسو با یک ضربه دقیق دروازه بورنموث را گشود.

در ادامه نیمه اول نیز بازی به شکل متعادلی دنبال شد تا دو تیم با همان نتیجه ۱-۰ به سود شاگردان فرانک لمپارد به رختکن بروند.

در همان آغاز در نیمه دوم چلسی فرصت داشت که روی سانتر عالی مارکوس آلونسو و توسط اولیویه ژیرو به گل دوم دست پیدا کند اما این ستاره فرانسوی توپ را با بی دقتی به بیرون زد.

در دقیقه ۵۴ بازی بورنموث به یک ضربه کرنر دست یافت و جفرسون لرما موفق شد با یک ضربه سر محکم دروازه چلسی را باز کند و مسابقه را به تساوی بکشاند.

تنها چند لحظه بعد و در دقیقه ۵۷ جاشوا کینگ از غفلت خط دفاعی چلسی استفاده کرد و بعد از ارسال خوب جک استکی دروازه خالی آبی های لندن را برای دومین بار گشود.

بعد از دریافت گل دوم توسط چلسی، این تیم چند حمله جسته و گریخته روی دروازه بورنموث ترتیب داد تا این که بالاخره در دقیقه ۸۵ باز هم توسط مارکوس آلونسو به گل رسید. این ستاره اسپانیایی به شکل مشابه گل اول و بعد از ضربه پدرو که توسط دروازه‌بان حریف مهار شد، دروازه تقریباً خالی بورنموث را گشود و بازی را به تساوی کشاند.

در ادامه داور مسابقه پنج دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد اما چلسی با وجود تسلط بر بازی نتوانست گلی وارد دروازه بورنمث کند تا بازی با همان نتیجه تساوی ۲-۲ پایان یابد.