لیگ برتر فوتبال لغو شد

رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور با اعلام سازمان لیگ در هفته بیست و دوم لغو شد.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه ، سازمان لیگ فوتبال کشورمان لحظاتی پیش طی خبری اعلام کرد که مسابقات لیگ برتر فوتبال ، لیگ دسته اول و لیگ دسته دوم لغو است و این رقابت های انجام نمی شود. سازمان لیگ در اظلاعیه اش اعلام کرد : پيرو اطلاعيه هاي قبلي به اطلاع باشگاه هاي حاضر در رقابت های ليگ برتر،  لیگ دسته اول، لیگ دسته دوم و لیگ دسته سوم  مي رساند، به در خواست فدراسيون فوتبال و سازمان لیگ و موافقت ستاد ملی مقابله با كرونا در ورزش، مستقر در فدراسيون پزشكي ورزشي، برای حفظ سلامت بازيكنان، مربیان، و عوامل برگزاری مسابقات باشگاهی، نمایندگان رسانه های گروهی، مسابقات هفته بيست و دوم ليگ برتر، هفته جاری ليگ دسته اول و رقابت های لیگ های  دسته دوم( از روز سه شنبه)  و سوم ( از هفته سیزدهم )برگزار ننمی شود و این رقابت ها به تعويق مي افتد.

بديهي است تصميم گيري در مورد هفته هاي آتي مسابقات مذکور بر اساس شرايط ميزان شيوع ویروس کرونا در زمان مقرر و طبق مصوبات ستاد ملي مديريت و مقابله با كرونا صورت خواهد گرفت.

از برگزاری لیگ بدون هوادار تا اعتراض باشگاه ها

از زمانی که شیوع ویروس کرونا در کشورمان به طور رسمی اعلام شد بلافاصله دست اندر کاران مدیریت ورزش از جمله وزارت ورزش و جوانان هم بلافاصله برای جلوگیری از شیوع این ویروس وارد عمل شدند و بسیاری از مسابقات را لغو کردند و یا اعلام کردند که بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد ، پس از آن دقیقا این اتفاق برای 2 هفته از رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور افتاد اما در این میان تعدادی از باشگاه های و مربیان به شدت به این تصمیم که این رقابت ها دنبال شود اعتراض کردند.

حتی در مواردی برخی از باشگاه های دسته اولی و یا لیگ برتری هم اعلام کردند که برخی از نفراتشان با مشکل این بیماری رو به رو شده اند ، سرانجام سازمان لیگ و مسئولان تصمیم گرفتند تا این مسابقات را برای مدتی لغو کنند.

انتهای پیام/