پلی آف بسکتبال از 25 فروردین برگزار می شود

با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اکثر رشته های ورزشی فدراسیون بسکتبال آغاز مرحله پلی‌آف لیگ برتر را از 25 فروردین اعلام کرد.

جلسه سرمربیان و مدیران عامل باشگاه‌های صعود کرده به مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال مردان در محل فدراسیون بسکتبال برگزار شد.

این جلسه در راستای شیوع ویروس کرونا و شرایط بهداشتی جدید و تعیین تکلیف ادامه لیگ برتر بسکتبال بر اساس دستور العمل وزارت ورزش و جوانان با حضور رامین طباطبایی، رئیس فدراسیون بسکتبال برگزار شد.

در این جلسه نمایندگان باشگاه‌ها به تبادل نظرات خود پیرامون برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات لیگ برتر و محدودیت‌های پیش رو پرداختند.

در نهایت با توافق باشگاه‌ها قرار بر این شد مرحله پلی‌آف لیگ از تاریخ 15 اسفند به تاریخ 25 فروردین 99 منتقل شود. دیدارهای پلی‌آف هم چون گذشته به صورت 3 پیروزی از 5 بازی برگزار خواهد شد. ضمن این که باشگاه‌ها تا 15 اسفند فرصت دارند اسامی بازیکنان خارجی خود را به کمیته مسابقات و داوران فدراسیون بسکتبال ارائه دهند.

همچنین در این جلسه مطرح شد که اگر شرایط برگزاری مسابقات با توجه به شیوع کرونا از 25 فروردین 99 نیز وجود نداشته باشد، پرونده لیگ برتر بسکتبال مردان در فصل 98-99 بسته می‌شود.