تلاش استوکس برای بازگشت به پرسپولیس

آنتونی استوکس مهاجم بی انضباط پرسپولیس که چند هفته است در تمرینات پرسپولیس شرکت نمی کند و فعلا در لندن به سر می برد.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه،مهاجم ایرلندی پرسپولیس بعد از بازی با الشارجه امارات با کاروان پرسپولیس به تهران نیامد و بدون مرخصی در تمرینات و بازی های پرسپولیس شرکت نکرده است.زمانی که در دوبی بود اعلام کرده بود با وجود شیوع ویروس کرونا به ایران نخواهد آمد و تا پایان این بحران به ایران سفر نخواهد کرد.

بازداشت استوکس در فرودگاه لندن

آنتونی استوکس بعد دو هفته خوش گذرانی در دوبی پس از اینکه 100 هزار دلار از باشگاه پرسپولیس پول گرفت برای حضور در دادگاه همیلتون به لندن سفر کرد و در فرودگاه توسط ماموران پلیس بازداشت شد و این مهاجم ایرلندی با قید وثیقه آزاد شد و در دادگاه حاضر شد و فعلا در لندن به سر می رود.

واکنش پرسپولیس به بازداشت استوکس

باشگاه پرسپولیس و محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس بلافاصله واکنش نشان داد و اعلام کردند دیگر استوکس را نمی خواهیم و از این بازیکن بی انضباط به فیفا شکایت می کنیم و غرامت از این بازیکن دریافت می کنیم.

تماس استوکس با باشگاه پرسپولیس

گفته می شود این مهاجم با مسئولان باشگاه پرسپولیس تماس گرفته است و اعلام کرده تحت شرایط جدیدی می توانم دوباره به ایران بیایم و در تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس شرکت خواهد کرد،گویا مسئولان پرسپولیس نیز تمایلاتی به بازگشت این مهاجم بی انضباط دارد که شاید اگر استوکس بتواند یحیی گل محمدی را راضی کند دوباره بتواند در ترکیب پرسپولیس حضور داشته باشد و دوباره مهاجم ایرلندی در پرسپولیس ببینیم.