نامه رئیس اتحادیه جهانی کشتی به فدراسیون

رئیس اتحادیه جهانی کشتی گفت: به ناچار به دلیل شیوع ویروس کرونا مجبور به اعمال تغییراتی در زمان و مکان و برنامه های مسابقات کشتی شده ایم.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، نناد لالویچ، رئیس اتحادیه جهانی کشتی بعد از لغو تعدادی از مسابقات مختلف در سطح جهانی به دلیل شیوع ویروس کرونا با انتشار نامه ای به فدارسیون کشتی، به خانواده جهانی کشتی توضیحاتی را در این خصوص ارائه داد.

در این پیام آمده است:

با شیوع اخیر ویروس کرونا از جامعه جهانی کشتی خواسته شده است که تغییراتی در برنامه های مسابقات خود از جمله تغییر در مکان و تاریخ رویدادهای مهم گزینشی المپیک خود بدهد.

در حالیکه کنترل این تحولات از کارکنان، هیات رییسه و فدراسیون های ملی خارج است، رییس اتحادیه در تلاش است تا راه حلی منطقی پیدا کند. 

اولویت اصلی ما حفظ سلامت ورزشکاران است، ضمن اینکه رویدادهای گزینشی المپیک ۲۰۲۰ طوری برنامه ریزی شوند که رژیم های غذایی و تمرینی ورزشکاران را تضمین نماید. این موضوع از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است که ورزشکاران واجد شرایط برای توکیو ۲۰۲۰ در میدان مسابقه حضور پیدا کنند. 

افتخار کشتی در این است که به داشتن سرسخت ترین ورزشکاران جهان، به خود می بالد و شکی نیست که تحولات اخیر، عزم و اراده جامعه ما را تقویت می کند. 

اعضای هیات رییسه، اعضای کمیسیون اجرایی، کارکنان و بنده در ارتباط مستمر با اعضا و همکاران خود در کمیته بین المللی المپیک هستیم و راه حلی را اختصاص می دهیم که هم سیستم گزینشی ما را حفظ و هم سلامت عموم را در نظر می گیرد. ما با کمیته بین المللی المپیک کاملا همسو هستیم.

 برای اطلاعات به روز در مورد پاسخ ما به شیوع جهانی COVID-19 و تأثیر آن بر روی رویدادهای ما، لطفا حتما به صفحه اصلی وب سایت و شبکه های مختلف اجتماعی ما که اعلام شده، مراجعه کنید. کمیته بین المللی المپیک همچنین برای به روز رسانی اطلاعات مربوط به توکیو ۲۰۲۰ و تاثیر محدودیت های سفر جهانی پرتال ورزشکار خود را با عنوان Athlete365 راه اندازی کرده است.

از صبر و درک میلیون ها ورزشکار، هوادار و مربی در سراسر جهان طی این چند ماه گذشته تشکر می نمایم . در کنار یکدیگر از این روزهای پیچیده گذر خواهیم کرد و بار دیگر با صعود در توکیو ۲۰۲۰ از بزرگترین ورزش باستانی جهان لذت خواهیم برد. 

نناد لالوویچ 
رییس اتحادیه جهانی کشتی
عضو کمیسیون اجرایی و کمیته بین المللی المپیک 

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: کشتی با تصمیم اتحادیه جهانی تمرین می کند