کاسیاس : به رقابت انتخاباتی ادامه می دهم

ایکر کاسیاس کاپیتان اسبق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا امروز با سازمان عالی ورزش این کشور در مورد نامزدی خود برای انتخابات فدراسیون فوتبال ملاقات کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،

یکی از مشاوران کاسیاس پس از آن که جلسه ای با ایرنه لوزانو رئیس سازمان عالی ورزش کشور اسپانیا برگزار کرد، در مورد جلو افتادن انتخابات گفت:” این شرایط به رقابت با نامزد دیگر یعنی روبیالس (رئیس فعلی فدراسیون) ضربه خواهد زد. جلسه کاسیاس و لوزانو بسیار صمیمانه بود هر چند که به علت جلو افتادن انتخابات برخی از لحظات این جلسه سخت و جدی بود.”

انتخابات فدراسیون فوتبال اسپانیا در ابتدا قرار بود که در تابستان برگزار شود اما به قبل از یورو یعنی خرداد موکول شد. کاسیاس پس از این جلسه در مورد شایعاتی که پیرامون انصراف خود از حضور در انتخابات مطرح شده بود، گفت:” به رقابت انتخاباتی ادامه می دهم و همچنان به نامزدی ادامه خواهم داد.”

کاسیاس به گفته نزدیکانش از این که انتخابات جلو افتاده به شدت عصبانی و دلخور است و این مسئله را به گوش رئیس سازمان ورزش اسپانیا هم رسانده است چرا که حس می کند جلو افتادن انتخابات فرصت تبلیغات انتخاباتی و مذاکرات را از او خواهد گرفت. 

اسپانیا در تلاش است تا به صورت مشترک با پرتغال برای میزبانی جام جهانی 2030 درخواست بدهد و به همین خاطر مهم است که رئیس بعدی فدراسیون چه کسی باشد.