بررسی یک «استعفا جنجالی»؛ نقش اپلیکیشن باشگاه در کنار رفتن انصاری‌فرد چه بود؟

وضعیت این روزهای باشگاه پرسپولیس هیچ شباهتی به تیمی ندارد که سه دوره اخیر در لیگ برتر به مقام قهرمانی رسیده و در حال حاضر نیز صدرنشین است. بامداد امروز محمدحسن انصاری فرد به دلیل دخالت های هیات مدیره از سمت خود به عنوان مدیرعامل استعفا کرد تا روزهای سختی در انتظار باشگاه باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ بعد از رفتن گابریل کالدرون، اختلافات اعضای هیات مدیره با مدیرعامل باشگاه به اوج خودش رسید و عکس هایی منتشر شد که اعضای هیات مدیره در تاریخ 14 دی ماه در رستورانی به صورت مخفیانه و در غیاب انصاری فرد تشکیل جلسه دادند تا نسبت به برخی موضوعات به توافق برسند.

انصاری فرد اما در دی ماه امسال وعده داد تا این ماه بگذرد باشگاه به شکوفایی اقتصادی خواهد رسید و دوران سختی تمام می شود. پنجم بهمن ماه که می‌توانست نقطه عطف باشگاه پرسپولیس برای عقد قرارداد با یک شرکت اسپانسری قدرتمند باشد، سرمنشاء اختلاف نظر گسترده و شعله‌ور شدن آتش در باشگاه شد.خبر کوتاه بود:«بالاخره انتظار باشگاه پرسپولیس و هواداران برای در اختیار داشتن یک اپلیکیشن اختصاصی برای پرسپولیس امروز با نام پرسپولیس و توسط شرکت آتیه داده پرداز به پایان رسید. این اپلیکیشن در مراسمی به رسانه‌های گروهی و از آن طریق به هواداران معرفی شد».

اما این قرارداد، تازه بخش اصلی شروع اختلاف نظرها بود چرا که کارگزار این سامانه معتقد بود باید تیم خودش را برای بخش فضای مجازی در راس کار قرار دهد و انها معتقد بودند حسین قدوسی یا همان دست راست انصاری فرد با انها همکاری لازم را ندارد و اخبار باشگاه را به جای اینکه در اختیار اپلیکیشن قرار دهد سریع روی سایت باشگاه منتشر می کند. همین اختلاف ها باعث شد تا اعضای هیات مدیره طرف اپ یا همان اسپانسر باشگاه را بگیرند و حسین قدوسی را برکنار کنند. همین اتفاق باعث شد تا انصاری فرد نیز از سمت خود کنار برود اما فعلا با این استعفا مخالفت شده است.