تعویق در برگزاری جام باشگاه های آسیا

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا قرار بود از ۳۰ فروردین تا ۶ اردیبهشت سال ۹۹ به میزبانی تایلند در شهر ناخون راتچاسیما برگزار ‌شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، کنفدراسیون والیبال آسیا اعلام کرد که به درخواست فدراسیون تایلند، زمان برگزاری این رقابت‌ها به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا در تیم‌ها، مسئولان، تماشاگران و مشکلات سفر تیم‌ها، تغییر کرده و از ۱۰ تا ۱۷ آگوست برابر با ۲۰ تا ۲۷ مرداد ماه سال ۹۹ برگزار خواهد شد.

نماینده ایران در گروه دوم این مسابقات با نماینده کشورهای ویتنام، کره جنوبی و تیم دوم تایلند همگروه است.
۱۵ داور از ۱۴ کشور آسیایی در این رقابت‌ها قضاوت می‌کنند که علیرضا قریب داور بین‌المللی والیبال ایران نیز در بین آن‌ها قرار دارد.

قرار است تیم شهرداری ورامین به عنوان قهرمان سال ۹۷ لیگ برتر ایران، در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا شرکت کند اما بر اساس تاکید فدراسیون جهانی والیبال، حضور این تیم منوط به پرداخت کامل بدهی‌های خود به بازیکنان خارجی سال‌های گذشته است.

پیش از این نیز فدراسیون والیبال تایلند، زمان برگزاری مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر ۱۹ سال آسیا را که قرار بود از ۲۲ تا ۲۵ اسفندماه برگزار شود، به ۲۳ تا ۲۷ سپتامبر (دوم تا ششم مهر ماه ۹۹) تغییر داده بود.
کنفدراسیون والیبال آسیا هنوز درباره تغییر زمان برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا که قرار است از ۱۳ تا ۲۰ اردیبهشت سال ۹۹ به میزبانی چین در شهر تیانجین برگزار شود، اعلام نظری نکرده است.