رونالدینیو در زندان فوتسال بازی می کند

رونالدینیو و برادرش اخیرا به دلیل آن‌چه جعل پاسپورت نامیده شده در پاراگوئه دستگیر شدند و در حال گذراندن ۶ ماه حبس برای بررسی دقیق پرونده طبق حکم قاضی هستند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، ونالدینیو و برادرش اخیرا به دلیل آن‌چه جعل پاسپورت نامیده شده در پاراگوئه دستگیر شدند و در حال گذراندن ۶ ماه حبس برای بررسی دقیق پرونده طبق حکم قاضی هستند. حال امروز «اکسترا» اعلام کرده قرار است در زندان محل استقرار رونالدینیو و برادرش یک تورنمنت فوتسال برگزار شود. در این زندان هر ۶ ماه یک‌بار یک تورنمنت فوتسال برگزار می‌شود و این بار به دلیل حضور رونالدینیو می‌تواند جذاب‌تر از همیشه برگزار گردد. در این زندان ۱۹۴ نفر حضور دارند و قرار است این تعداد در ۱۰ تیم به رقابت بپردازند. این رقابت به زودی برگزار می‌شود و افسر زندان مذکور انتظار دارد رونالدینیو اگر خودش هم به دلیل شرایط روحی قصد نداشت به عنوان فوتبالیست در این رویداد شرکت کند، در مسابقات به عنوان تماشاچی حضور داشته باشد تا حضار روحیه بگیرند.
رونالدینیو و برادرش ممکن بود با گذاشتن وثیقه نقدی آزاد شوند اما قاضی حکم به حبس رونالدینیو و برادرش تا بررسی کامل پرونده رای داده است. گفتنی است حداکثر زمان محبوس ماندن برای بررسی در زندان‌های پاراگوئه ۶ ماه است.
عکس‌هایی که از این بازیکن در زندان منتشر شده نشان از روحیه خوب او دارد.