ماجرا جویی وزیر ورزش در دوران کرونایی

تغییر و تحولات فوری در باشگاه پرسپولیس آنهم درست زمانی که مردم دغدغه کرونایی دارند در نوع خودش جالب توجه است.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه ، وزیر ورزش و جوانان با اضافه کردن رسولی پناه به هیئت مدیره پرسپولیس و در نهایت فشار برای برکناری انصاری فرد موج جدید از تحولات فوتبالی را به استرس این روز های هواداران فوتبال اضافه کرد .

فشار برخی از کانال ها در فضای مجازی به مسعود سلطانی فر نا خواسته او را روبروی تیم پرسپولیس قرار داد و این روال در مورد تیم استقلال هم صدق می کند و تاریخ نشان داده تصمیمات وزرای ورزش در دوره های مختلف تحت تاثیر همین اتفاقات بوده است.

تغییر رنگ تصمیمات وزیر با اعتراض هواداران

هرگاه هواداران استقلال نسبت به توجه بیشتر و سر و سامان تیم رقیب معترض بودند وزیر نا خود آگاه روبروی هواداران تیم رقیب قرار گرفت و برای دلجویی از معترضان تغییر رویه داد و هر گاه هواداران پرسپولیس نسبت به توجه وزیر به استقلال معترض بودند رنگ تصمیمات قرمز شد.

خدا رو شکر که وزیر از آن دسته افراد است که با فضای مجازی آشناست و محبوبیت بین هواداران دو تیم را دوست دارد و تصمیماتش بر اساس خواسته آنهاست اما تغییر در تیم فوتبال پرسپولیس آنهم در روز هایی که این تیم در صدر جدول لیگ برتر فوتبال قرار دارد به نظر می رسد در دوران کرونا ستیزی مردم و جهاد در برابر این ویروس کشنده خیلی معقول به نظر نمی رسد مگر اینکه از شلوغی این اتفاق برای رسیدن به دل معترضان استفاده کرد.

این اتفاق برای استقلال هم بارها صدق کرده است و نقش چند کانال تلگرامی در فضا سازی بسیار واضح است.
کانال هایی که توسط یک فرد اداره می شوند و بازیکنان،مدیران و متولیان ورزش را هم تحت تاثیر جو سازی ها قرار می دهند.

تغییر ناگهانی مدیر روابط عمومی پرسپولیس با دستور وزارت!

این تغییر با واکنش انصاری فرد روبرو شد و البته همه ما می دانیم که این بهانه ای بود برای سر شاخ شدن با مدیر عامل پرسپولیس چرا که موضوع اصلی به بدهی ها بر می گردد و به نحوه پرداخت های آتی این باشگاه که قرار است از سوی برگ برنده وزارت یعنی رسولی پناه بیرون بیاید و یک بار دیگر این تیم پر طرفدار پایتخت را از محرومیت نجات دهد.

نکته اساسی اینجاست که اگر انصاری فرد در دوران 6 ماهه حضورش عملکرد مناسبی نداشته است و باید در مورد فعالیت های مالی وی نقد صورت بگیرد آیا در مورد گزینه های قبلی هم تحقیقات انجام شد؟
آیا ایرج عرب در مورد اتفاقات زمان خودش توضیحاتی ارائه داد؟
طاهری چطور؟ و نفرات قبلی …
اینها گزینه های تحت امر وزارت بودند و امروز بسیاری از بدهی های باشگاه پرسپولیس منتسب به دوران مدیریت این افراد است.

در استقلال هم شرایط مشابه است و فتح الله زاده آمده است که مقابل بدهی های افراد منتسب به وزارت قربانی شود تا وزیر ورزش در راستای محبوبیت در میان هواداران فوتبال تلاش قابل توجهی کند.

باید این نکته را اشاره کرد که محمد حسن انصاری فرد از سوی وزارت ورزش و جوانان به سمت مدیر عاملی پرسپولیس رسیده است و اگر این فرد صلاحیت لازم را نداشت چرا برای این پست انتخاب شد؟

ماجرای افشاگری های حسین قدوسی و درخواست وی برای حضور نهاد های نظارتی در پرسپولیس چیست آیا وزارت به این موارد توجه دارد؟

ماجرای اپلیکیشن پرسپولیس با مدیریت فردی که در امور رسانه معروف، اما خوشنام نیست آیا ارتباطی با این تغییرات دارد؟

کدام جیب ها در هر دوره مدیریتی انصاری فرد ، عرب و ….. پُر شده است و متقاضیان در آمد زایی مقطعی چه کسانی هستند؟

بازی وزارت با روح و روان هواداران

شوی رسانه ای وزارت ورزش و جوانان در مورد عجله برای برگزاری خصوصی سازی ابزاری برای استفاده میلیونی از هواداران دو تیم شده است ، گزاف نگفته ایم اگر مدعی باشیم هواداران این دو تیم حتی می توانند سرنوشت یک کشور را در انتخابات عوض کنند.

اگر سر نوشت این دو تیم برای وزارت ورزش و جوانان مهم است و به همین دلیل این دو باشگاه را به بخش خصوصی واگذار نمی کند چگونه هر روز با بازی های پشت پرده روح و روان هواداران را بهم می ریزد؟

سوالات زیادی است که در مورد پشت پرده های استقلال و پرسپولیس وجود دارد و هر بار از زبان یکی سر باز می کند اما هیچ مرجعی به دنبال رسیدگی به این موارد نیست اما این واضح است که ار تغییری هزینه دارد و باشگاه های استقلال و پرسپولیس بارها هزینه اشتباهات شما را پرداخت کردند.

راستی کمیته تحقیق و تفحص از سرخابی ها چطور شد؟ نکند همانند همان امضا های استیضاح وزیر محو شدند آنها هم در یک شب از منتقد تبدیل به یک مرتجع شدند؟
نمایندگان مجلس در مورد ورزش اجحاف کردند و به تعهدشان عمل نکردند و امیدواریم بعد از دوران کرونا ستیزی با ویروس فساد که راه های شیوع ساده تری از کرونا دارد مبارزه شود.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: رسول پناه،انصاری فرد به پاسخگویی دعوت کرد