اولین واکنش یحیی گل محمدی به تغییرات مدیریتی پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران نسبت به تغییرات اخیر مدیریتی این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه ، امروز در محل باشگاه پرسپولیس جلسه ی بین یحیی گل محمدی و سرپرست جدید باشگاه مهدی رسول پناه برگزار شد و سرمربی پرسپولیس صحبت های در مورد انجام داد. یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس 40 میلیون هوادار دارد و نباید هواداران را نگران کنیم و همه ی اعضای باشگاه پرسپولیس باید برای حفط آرامش هواداران تیم تلاش کنند.

با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم، نه هیات مدیره!

وی در ادامه گفت: من با هیات مدیره پرسپولیس قرارداد نبسته ام و با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم ، این اتفاقات باعث نمی شود که ما کار را زمین بگذاریم و بی انگیزه شویم ، تیم پرسپولیس با انگیزه بیشتری به کار خود ادامه می دهد و انگیزه های فراوانی برای قهرمانی داریم.

وی در مورد جلسه با سرپرست جدید گفت: در جلسه‌ای که داشتیم صحبت کردیم، باید تلاش کنیم و این اتفاقات را هر چه سریع‌تر پشت سر بگذاریم. در این مدت اخیر اتفاقات زیادی افتاده، بحث بیماری و مشکلات باشگاه است.

نام و اقتدار پرسپولیس

وی در پایان گفت: در زمانی که باشگاه پرسپولیس با مشکلات فراوانی همراه بود این تغییرات مدیریتی نیز رخ داد که باید خیلی حرفه ایی مدیریت شود و در جلسه هم این نکته را مطرح کردم ، تنها چیزی که در این شرایط مهم است نام و اقتدار پرسپولیس است و باید به این چیزها فکر کنیم.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: جلسه سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس با گل محمدی و پیروانی