انصاری فرد : مرتیکه خودتی! این چه طرز حرف زدنه؟! مؤدب باش

برکناری حسین قدوسی مدیر روابط عمومی تیم فوتبال پرسپولیس آنقدر انصاری فرد را عصبانی کرده بود که در جلسه هئیت مدیره این تیم درگیری لفظی رخ داد .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، یک منبع مطلع و نزدیک به هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس به ما خبر داد که جلسه دوشنبه شب در فضایی مسالمت‌آمیز و مثل همیشه برگزار نشد. انصاری‌فرد که ظاهراً زودتر از دستورالعمل هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس مطلع شده بود با توپی پر و کاملاً عصبانی وارد این جلسه شد
اعضای هیئت‌مدیره و رئیس آن رسول‌پناه نیز سعی کردند همان ابتدا با نرمش و آرامش به انصاری‌فرد گوشزد کنند که برکناری روابط عمومی باشگاه و مشاورش دستور شخص وزیر ورزش و جوانان بوده است. مدیرعامل پرسپولیس هم با جدیت و قاطعیت اعلام می‌کند: «حسین قدوسی نیرویی دلسوز و کاربلد است که در چند ماه گذشته خیلی به تیم خدمت کرده و نمی‌توانم بی‌دلیل او را برکنار کنم!»
وقتی اعضای هیئت‌مدیره دستور وزیر ورزش و جوانان و مشکلات به وجود آمده میان اسپانسر باشگاه و حسین قدوسی را یادآوری می‌کنند، انصاری‌فرد با همان لحن ادامه می‌دهد: «انتخاب یا برکناری مدیر روابط عمومی باشگاه برعهده مدیرعامل است و به شخص دیگری ارتباط ندارد مگرآن که قدوسی تخلفی کرده باشد که دلیل محکمی برای برکناری اش باشد.» این بحث‌ها به مشاجره لفظی کشیده می‌شود و شنیدیم دکتر هاشمی عضو هیئت‌مدیره باشگاه که فرد مؤدبی است برآشفته شده و از لفظ مرتیکه استفاده می‌کند! انصاری‌فرد هم با عصبانیت جواب می‌دهد: «مرتیکه خودتی! این چه طرز حرف زدنه؟! مؤدب باش و…» البته افراد دیگر حاضر در جلسه جلوی ادامه مشاجره لفظی شدید را گرفته و طرفین را به آرامش دعوت می‌کنند.