کرونا چه تاثیری در قهرمانی لیورپول دارد ؟

ویروس ناشناخته ای به اسم کرونا آن چنان تاثیری در دنیا گذاشته که تا کنون 5 هزار نفر را به دست مرگ سپرده است و البته تاثیر عجیبی روی فوتبال کل دنیا گذاشته است .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، رویدادهای ورزشی تعطیل شده‌اند و به تعویق افتاده‌اند تا این ویروس گسترش پیدا نکند. به این ترتیب این سوال مطرح شده که اگر لیگ برتر تعطیل شود لیورپول قهرمان خواهد شد یا نه.

روزنامه تلگراف نوشته که هیچ تضمینی وجود ندارد که لیورپول در صورت تعطیلی این فصل لیگ برتر به عنوان قهرمانی برسد. این ضربه سختی به لیورپول خواهد بود که در آستانه کسب اولین قهرمانی‌اش در تاریخ لیگ برتر بود. آنها 30 سال است که در لیگ انگلیس قهرمان نشده‌اند، و از زمانی که لیگ برتر آغاز شده، به این عنوان نرسیده‌اند.

سران لیگ برتر در این باره بحث خواهند کرد که در صورت به پایان رساندن زودهنگام فصل، چه تصمیمی باید گرفته شود. آنها اعلام کردند که فعلا مراسم دست دادن پیش از مسابقات را لغو کرده‌اند.

اما حالا میکل آرتتا، مربی آرسنال و کالوم هادسون-اودوی، بازیکن چلسی دچار ویروس کرونا شده‌اند، و به نظر می‌رسد که لیگ برتر تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآید.

در مقررات لیگ برتر چیزی گفته نشده که در صورتی که مسابقات در میانه راه لغو شود، چه اتفاقی بیفتد. در این صورت هر تصمیمی که گرفته شود با جنجال گسترده همراه خواهد بود.