ستاره لیورپول در لیست خرید تابستانه زیدان

وینگر ۲۷ ساله سنگالی تیم فوتبال لیورپول در تیررس رئال مادرید قرار گرفت.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه ، سادیو مانه ، ستاره سنگالی تیم فوتبال لیورپول در تیررس تیم فوتبال رئال مادرید قرار گرفت و ممکن است در فصل بعد به جای بازی در کنار محمد صلاح ، ویرجیل فن دایک و فیرمینو ، در سانتیاگو برنابئو توپ بزند.

روزنامه “دیلی میرر” اعلام کرد با اینکه با شرایط حال حاضر و شیوع ویروس کرونا مسابقات لالیگا اسپانیا و لیگ برتر انگلیس تعطیل است ،‌ اما مدیران باشگاه مادریدی در حال برنامه ریزی و تصمیم گیری برای آینده تیم هستند.

یکی از برنامه ریزی هایی که باشگاه رئال مادرید در حال برنامه ریزی برای آن است ، نفرات خود در این تیم است و به همین دلیل شنیده می شود که جذب ستاره ۲۷ ساله سنگالی در دستو کار و از اولویت های کهکشانی هاست.

نشریه پرمخاطب چاپ لندن گزارش کرد که مادریدی ها با در نظر گرفتن همه جوانب خرید سادیو مانه به نتیجه رسیدند که این خرید را انجام بدهند.

عملکد سادیو مانه

مانه در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا تا پیش از ۲ شکست تیمش مقابل تیم فوتبال اتلتیکومادرید و حذف از این دوره از رقابت ها ، در ۸ بازی ،‌ ۲ گل به ثمر رسانده بود و یک پاس گل داده بود.

در این فصل از لیگ برتر انگلیس نیز ، ستاره سنگالی در ۲۶ بازی که برای تیم فوتبال لیورپول انجام داده است ، ۱۴ گل به ثمر رسانده و ۷ پاس گل داده است.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: