فتح الله زاده : 500 میلیارد پول را خوردند و بردند

متاسفانه وضعیتم تغییر خاصی نکرده و بعد از ترخیص از بیمارستان، خانه‌نشین شدم. پزشکان می‌گویند تا ۳ هفته نباید با هیچ کس ملاقاتی داشته باشم و استراحت مطلق دارم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، علی فتح الله زاده مدیر عامل مستفی تیم فوتبال استقلال گفت : وقتی پزشکان متخصص به من گفته‌اند حداقل تا ۲۰ روز ممنوع‌الملاقات و هستم و حتی نمی‌توانم از خانه خارج شوم، چطور باید به کارم ادامه می‌دادم آن هم مدیریت باشگاهی مثل استقلال.

نمی‌دانم این چه حرف‌هایی است که مطرح شده. آن ماجرا( قطعه زمین در کیاشهر) متعلق به ۱۷ سال قبل است. من در جای دیگری هم گفتم که بالاخره زمستان می‌رود و روسیاهی به زغال می‌ماند. اگر کسی مدرکی علیه من دارد، آن را رو کند، چون من تصمیم خودم را گرفتم و می‌خواهم از منتشرکنندگان این تهمت شکایت کنم. همه آن‌ها را به دادگاه می‌کشانم تا ثابت شود چرا به من تهمت زده‌اند. من و فرهاد هیچ مشکل و اختلافی نداشتیم. البته الان شرایط طوری شده که شایعات زیاد است.

به جای اینکه علیه من این مسائل و شایعات کذب را مطرح کنند، بهتر است یقه آن‌هایی که از باشگاه خوردند و بردند را بگیرند. در ۷ سال اخیر که من در باشگاه نبودم، ۵۰۰ میلیارد تومان پول وارد باشگاه شد؛ با چنین پولی نمی‌توانستند ۲۰ میلیارد تومان بدهی را بدهند؟