ابهام روز | آیا امید نورافکن واقعا استقلالی است؟

امید نورافکن یکی از جنجالی ترین بازیکنان سپاهان در روزهای تعطیلی فوتبال است. او با اظهارنظرهای عجیب علیه تیم خود شایعات زیادی را مطرح کرده است که بررسی آن خالی از لطف نیست.

امید نورافکن که با حضور در استقلال، چهره شد بعد از دو فصل موفق در این تیم به اروپا رفت و باردیگر برای یک نیم فصل به استقلال بازگشت اما حضور امیر قلعه نویی در سپاهان باعث شد تا نورافکن با عقد قراردادی زردپوش و شاگرد ژنرال شود.

این روزها به دلیلی تعطیلی فوتبال اما صحبت های او بیش از پیش بازخورد پیدا کرده است . بعد از خوشحالی عجیب او در زدن گل دقیقه 93 به استقلال در ورزشگاه نقش جهان که با واکنش تند هواداران آبی در فضای مجازی همراه شد، او مجبور به عدرخواهی شد اما حالا مصاحبه ای از او بار دیگر دست به دست می شود که شایعه استقلالی بودن این بازیکن را زیر سوال می برد.

ماجرا از این قرار است که او سال گذشته با حضور در یک برنامه نوروزی به همراه پدرش با سوال مجری همراه شد که اگر بار دیگر زمان به عقب برگردد ایا باز هم پیراهن استقلال را بر تن می کند؟ او به این سوال پاسخ نداد اما پدر امید پاسخ عجیبی به این سوال داد:« تمام خاندان ما پرسپولیسی هستند و امید اشتباهی به استقلال رفت»! همین واکنش و البته لبخند نورافکن باعث شد تا شایعات علیه او شکل بگیرد. البته او پیش از دیدار با استقلال در گفت و گو با خبرنگار صدا و سیما اعلام کرده بود که سپاهان برای بازی مقابل تیم های کوچک و کم اهمیت دغدغه ای ندارد و باید برای کل مسابقات لیگ برنامه ریزی کنیم!

باید دید این شایعه نسبت به نورافکن چه زمانی پایان می پذیرد. او که سابقه کاپیتانی در تیم امید را دارد در سن 22 سالگی یکی از مهره های ارزشمند و تاثیرگذار تیم امیر قلعه نویی در لیگ نوزدهم بوده است.