سفیر ایران از وضعیت صادق محرمی و یوسف کرمی در کرواسی خبر داد

لژیونر های ایرانی که در کشور کرواسی مقیم هستند ، به گفته سفیر ایران همگی در سلامت به سر می برند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، پرویز اسماعیلی در خصوص اخرین وضعیت لژیونرهای ایرانی فعال در کرواسی، اظهار داشت: یوسف کرمی قهرمان ارزنده و سرمربی باشگاه تکواندوی یاسترب در زاگرب، در دوران تعطیلی لیگ تکواندوی کرواسی از طریق ویدیو کنفرانس و فضای مجازی شاگردان خود را آموزش می دهد و تحت نظر فنی دارد.

وی گفت: قرار بود در ابتدای ماه آوریل هشتمین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو باشگاههای اروپا با محوریت باشگاه یاسترب در کرواسی برگزار شود که بدلیل بیماری کرونا به تعویق افتاده است.

سفیر کشورمان در کرواسی در مورد صادق محرمی، نیز گفت: صادق محرمی از بازیکنان موفق با عملکرد فنی بالا در باشگاه دیناموزاگرب است که ایشان هم بدلیل تعطیلی موقت لیگ کرواسی که احتمالا تمدید می شود به طور شخصی تمرینات ورزشی خود را در زاگرب ادامه می دهد.

وی همچنین افزود: مهدی مهدی خانی بازیکن شاخص و جوان کشورمان هم که در باشگاه واراژدین توپ می زند، در سلامت است و حداقل تا 20 آوریل (اول اردیبهشت) بدلیل تعطیلی لیگ های اروپایی تمرینات شخصی خود را در شهر واراژدین در شمال کرواسی پیگیری می کند.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: لژیونر فوتسال ایران در کویت ماندنی شد