مقصد بعدی ابراهیم شکوری

رفتن ابراهیم شکوری از فدراسیون فوتبال و جانشینی مهدی محمد نبی به جای وی صحبت های مبنی بر جا به جایی ها در هیات مدیره پرسپولیس شده است.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه،ابراهیم شکوری تا روز گذشته به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال فعالیت می کرد اما به یک باره مهدی محمد نبی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس جایگزین شکوری شد تا سرپرست جدید دبیرکلی فدارسیون مشخص شود.

بعد از اجرا شدن این حکم انتقادات زیادی به فدارسیون فوتبال وارد شد و منتقدان معتقد بودند که ابراهیم شکوری مدیری جوان بود و در زمان حضورش نشان داده است که توانسته با فراز نشیب های فدراسیون مقابله کند و کارنامه قابل قبولی را به ثبت برساند.

چند ماه گذشته صحبت هایی مبنی بر کنار رفتن ابراهیم شکوری مطرح شده بود که در زمان اجرایی نشد،در همان زمان صحبت های در مورد حضور ابراهیم شکوری در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مطرح شده بود که شکوری در آن زمان واکنشی به این موضوغ ندات.

حالا با رفتن ابراهیم شکوری از فدراسیون فوتبال احتمال می رود شکوری نیم نگاهی به حضور در پرسپولیس داشته باشد.با توجه به اینکه پرسپولیس در حال حاضر مدیرعامل ندارد و وزرات ورزش باید 2 نفر را هیات مدیره پرسپولیس اضافه کند احتمال می رود ابرهیم شکوری جز گزینه های وزیر ورزش باشد با این حال باید دید آیا وزیر ورزش با حضور یک مدیر جوان در پرسپولیس موافقت می کند یا خیر؟