انتقاد گزارشگر تلویزیون از برخی فوتبالی ها

جواد خیابانی گزارشگر مطرح فوتبال این روز ها از رفتار برخی از فوتبالی ها دل پری دارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، جواد خیابانی در مصاحبه اخیرش گفته است: برخی ها اینقدر برای فوتبال و برگزاری زودتر تمرینات و بازی ها اصرار دارند و شرایط این روز های کشور را درک نمی کنند.

همه شغل ها از کار افتادند و فقط فوتبال نیست که تعطیل است

وی در بخشی از صحبت هایش گفت : بسیاری از بزرگان جهان فوتبال در روز های اخیر بارها اشاره کردند که فوتبال در مقابل جان مردم ارزش ندارد و باید با تعطیلی رقابت ها از اتفاقات بعدی جلوگیری کرد اما در ایران برخی اصرار دارند که تمرینات آغاز شود تا دستمزد خود را بگیرند هر چند من معتقدم این دستمزد حق آنهاست اما مگر مشاغل دیگر از کار نیفتاده اند؟ به هر حال این اتفاق به همه ضربه زده است و تا ریشه کن شدن این بیماری از کشور باید همه دست هب دست هم بدهیم.

بعد از ریشه کن کردن بیماری همه با هم بر می گردیم

وی ادامه داد: بگذارید همه با هم این سختی را تحمل کنیم… همه باید در خانه‌ها و قرنطینه بمانیم… الان وقت تمرین، مسابقه و فوتبال نیست… به خدا قسم نیست… درود بر سلامت این ملت… فقط سلامت این مردم مهم است. لطفا صبور باشید تا بعد از رفع این بیماری همه با هم به ورزشگاه‌ها برگردیم و شاهد درخشش و هنرنمایی شما باشیم. با صبر و عقل و منش خودتان نشان دهید که مردم و کشورتان را دوست دارید…