عالیشاه: امیدوارم با کمترین خسارت وضعیت فعلی را بگذرانیم

در خانه ماندن کار راحتی نیست بویژه اینکه شما عادت داشته باشید هر روز تمرین کنید و شغل حرفه‌ای شما ورزش و بوِیژه فوتبال باشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، امید عالیشاه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت : سال ۹۹ را به همه مردم ایران و بویژه پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم، امیدوارم سال خوبی پیش روی همه ما باشد و این بیماری نیز هر چه زودتر از کشور ما و تمام دنیا برود، من هم مانند اکثر مردم در قرنطینه خانگی هستم.روزهای سختی سپری می‌شود برای همه افراد، ما درتمام چالش‌ها شرکت کردیم، در حال حاضر هم تاکید دارم مردم به مسافرت نروند.
ما روز سیزدهم فروردین روز طبعیت یا سیزده بدر خودمان را پیش رو داریم و امسال برخلاف همه سالها بیرون نرفتن بسیار اهمیت دارد.در خانه ماندن کار راحتی نیست بویژه اینکه شما عادت داشته باشید هر روز تمرین کنید و شغل حرفه‌ای شما ورزش و بوِیژه فوتبال باشد. به هر حال برای کمک به مقابله با ویروس کرونا باید در خانه بمانیم و من هم این روزها در خانه و به صورت اختصاصی تمرین می‌کنم، مهمترین کاری که از دست هر فردی بر می‌آید رعایت توصیه‌‌های بهداشتی است. امیدوارم با کمترین خسارت وضعیت فعلی را پشت سر بگذاریم تا تمرینات و بازی‌ها دوباره آغاز شود و بتوانیم چهارمین قهرمانی متوالی را کسب کنیم، تمام مجموعه #پرسپولیس به دنبال خوشحال کردن هواداران هستند.