حاشیه بازی پدیده – ماشین‌سازی.درگیری خلعتبری با کنعانی‌زادگان

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، پس از پایان دیدار تیم‌های فوتبال پدیده خراسان و ماشین‌سازی تبریز که با تساوی دو بر دو همراه بود، محمدرضا کنعانی‌زادگان زننده گل دوم ماشین‌سازی به سمت هواداران پدیده رفت و پیراهن خودش را به آنها نشان داد. این مسئله با واکنش تند محمدرضا خلعتبری مهاجم پدیده روبه‌رو شد. در این لحظه، خلعتبری و کنعانی‌زادگان با یکدیگر درگیر شده و این درگیری به تونل ورزشگاه نیز کشیده شد.

*برخی از بازیکنان پدیده قصد داشتند با کنعانی‌زادگان درگیر شوند که مدافع ماشین‌سازی به داخل رختکن هدایت شد. همچنین بین یکی از اعضای کادر ماشین‌سازی و سرپرست پدیده درگیری فیزیکی بوجود آمد که با مداخله مأموران به پایان رسید.

*از نکات قابل توجه همچنین حضور محمدرضا خانزاده بازیکن سابق تیم پدیده و کنونی الاهلی قطر و تیم ملی در ورزشگاه امام رضا(ع) است.

*محمدرضا خلعتبری که در نشست پیش از دیدار پدیده از سوی گل‌محمدی به عنوان مغز متفکر تیم یاد شده بود، بازی را از‌ روی نیمکت نظاره‌گر بازی از ابتدا بود.

*انتظار می رود تا پایان نیمه اول ورزشگاه کاملاً پر شده و حدود 25 هزار نفر پر ورزشگاه حضور پیدا کنند.

این دیدار در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شد.

دیده خراسان هم مقابل ماشین‌سازی به تساوی 2-2 رسید و با 30 امتیاز موقتاً به صدر جدول بازگشت. شاگردان گل‌محمدی فرصت داشتند تا با پیروزی در این مسابقه و در صورت توقف سپاهان مقابل پرسپولیس، جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم کنند که این فرصت را از دست دادند. ماشین‌سازان هم با 14 امتیاز، موقتاً به رتبه یازدهم جدول صعود کردند.