قدوسی : آقای محسن خلیلی گوش کن

اقای محسن خلیلی؛ به خاطر رابطه صمیمانه ای که داریم تمایل به نوشتن این یادداشت نداشتم اما؛اتفاقا فضای مجازی پرسپولیس برخلاف ادعای شما نه تنها برای پرسپولیس مضر نبوده و نیست بلکه مجموعا خیلی جاها به داد تیم هم رسیده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، آقای محسن خلیلی؛لازم دانستم‌ نکاتی را به منظور آگاهی شما بیان کنم؛

اولا؛
قسط اول قرارداد ۸۵۰هزار دلاری کالدرون باید به هنگام امضای قرارداد از سوی هیات مدیره و زمان اقای عرب پرداخت می شد اما باشگاه به رغم برخورداری از پاداش فینال اسیا و پیش خور بالغ بر ۲۵میلیارد از درامدهای این فصل باشگاه (نزد ایرانسل،سازمان لیگ و پیمانکاران )و دریافتی ۷میلیاردی از ریحان فیلم حدود ۳۰ میلیارد تومان از مطالبات بازیکنان و برانکو بابت فصل گذشته را هم پرداخت نکرد و پس از گذشت دو ماه و نیم از زمان شروع تمرینات وقتی انصاری فرد مدیرعامل شد ریالی به بازیکنان و کالدرون پرداخت نشده بود.

دوما؛
انصاری فرد به رغم این چالش ها،پیش خور درامدها و ریزش شدید کاربران ۳۰۳۰ علاوه بر پرداخت حدود ۷ میلیارد از بدهی ها توانست پرداختی بازیکنان را به رغم کارشکنی ها و بدون حضور متمول ها در هیات مدیره به ۵۰درصد برساند و قسط اول قرارداد کالدرون و دستیارانش را هم پرداخت کند.

سوما؛
چطور وقتی برانکو یک فصل تمام کار کرد و به قول هاشمی یک سنت هم نگرفته بود(به رغم‌برخورداری باشگاه از پاداش سه میلیون و صد دلاری از لیگ قهرمانان)انتقادی از عرب و هاشمی وهیات مدیره ندارید اما از انصاریفرد که به رغم پیش خور درامدها ۴۰۰هزار دلار به کالدرون و دستیارانش پرداخت کرد ایراد می گیرید

چهارما؛
چرانمی گویید طبق نوشته رسانه ها قلعه نوعی قرارداد ۷میلیاردی بسته اما هزینه شش میلیاردی برای رضایت نامه گل محمدی( برای یک فصل و نیم‌)را زیاد می دانید.

چرا نمی گویید استقلال پس از فسخ استراماچونی و شفر با مجیدی که قابل قیاس با گل محمدی نیست قرارداد یک میلیارد و ۸۰۰میلیونی برای نیم فصل بسته.

چرا نمی گویید وقتی کالدرون با تاخیر در دریافتی کنار نیامده و قید همکاری در نیم فصل دوم‌ را با توجه به قرعه سخت در شروع نیم فصل دوم به امید در خانه نشستن و دریافت کل قراردادش را زده باید سراغ یک مربی موفق رفت و جذب گلمحمدی در ان شرایط شاهکار انصاریفرد بوده.‌
راستی؛چطور مجری شبهای فوتبالی ان اوایل روی دخالت وزیر در صدور رضایت نامه گل محمدی مانور می داد اما حالا ان را محصول درامدزایی و زرنگی حمیداوی می داند!!!

اقای محسن خلیلی؛
می توانم مقدساتم را گواه بگیرم که اقای کالدرون مکرر به مدیرعامل گفت ؛
یک سرپرست قوی برای من انتخاب کنید تا بتواند حواشی تیم‌را جمع کند نه اینکه به هنگام بی انضباطی فردی بخواهد با شوخی انها را مدیریت کند.حتی کالدرون دقیقا می گفت یک مدیر شبیه “نظامی ها” را می خواهم که همه از او حساب ببرند.

اقای خلیلی که امروز با تندترین جملات علیه انصاریفرد حرف زدید و در انتها از حفظ حرمت ها سخن گفتید؛
می شود بگویید وقتی که پیروانی جایگزین شما شد و دلیل تغییر سرپرست درخواست مکرر کالدرون بیان شد چرا کالدرون سکوت کرد؟ایا از خود سوال نمی کنید چرا کالدرون زمانی که مصمم به فسخ قرارداد بود خواهان بازگشت شما شد و هیات مدیره هم بشدت از این ماجرا حمایت می کرد.

اقای محسن خلیلی؛ به خاطر رابطه صمیمانه ای که داریم تمایل به نوشتن این یادداشت نداشتم اما؛
اتفاقا فضای مجازی پرسپولیس برخلاف ادعای شما نه تنها برای پرسپولیس مضر نبوده و نیست بلکه مجموعا خیلی جاها به داد تیم هم رسیده و موثر ومفید نیز بوده و اگر برخی انتقادی از شما یا ما داشته اند دلیل بر این نمی شود که انها را مضر دانست.مگر فضای مجازی چه کسانی هستند؛
جز اینکه همه انها هوادار پرسپولیس هستند و عمده انها هم نظرات و دیدگاههای شخصی خود را بیان کرده و تحت تاثیر خط و زیط ها را هم قرار نمی گیرند.