عنایتی : استقلال سالیان سال است که مریض است

مثل بقیه در قرنطینه خانگی و در خدمت خانواده هستم با توجه به اتفاقات اخیر در جهان و نگرانی همه مردم در رابطه با این امور، امیدوارم مردم به توصیه های اعلام شده گوش کنند و در خانه بمانند تا هر چه سریع تر از شر این ویروس خلاص شویم و زودتر به زندگی عادی برگردیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، رضا عنایتی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت : مثل بقیه در قرنطینه خانگی و در خدمت خانواده هستم با توجه به اتفاقات اخیر در جهان و نگرانی همه مردم در رابطه با این امور، امیدوارم مردم به توصیه های اعلام شده گوش کنند و در خانه بمانند تا هر چه سریع تر از شر این ویروس خلاص شویم و زودتر به زندگی عادی برگردیم.
تیم ها هزینه کرده اند باید کار کارشناسی صورت بگیرد تا با یک تصمیم کارشناسانه و نه احساسی اوضاع درست شود.
اگر لیگ ادامه پیدا کند قطعا برای لیگ بعد زمانی باقی نمی ماند و این برنامه ها و فشردگی ها کار را سخت می کند.
استقلال سالیان سال است که مریض است و این حواشی مختص این فصل نیست و سه چهار فصل است که استقلال را بیمار می کنند و نمی دانم چه عنوانی را به کار ببرم برای این اتفاقات، اما هر مدیری که می آید بعد چند هفته استعفا می دهد جا دارد به آقای سعادتمند تبریک بگویم کار بسیار سختی دارند و باید نگرانی هواداران را پایان دهند.
تمام فکر یک سرمربی این است که بازیکنانش را با تمام وجود در اختیار داشته باشد.
بازیکنان از لحاظ فکری باید آسوده خاطر باشند فرهاد اعتراض می کند چون اگر به یک بازیکن برنامه تاکتیکی بدهید و او هوش و حواسش جای دیگر باشد بازدهی اش بسیار پایین می آید من حق را به فرهاد مجیدی می دهم.
خودم این شرایط را تجربه کرده ام و می دانم آرامش تیم چه قدر مهم است فرهاد نگران آینده استقلال و خودش است این روزها استقلال آرامش ندارد و هر اتفاقی رخ دهد در کارنامه کاری فرهاد و به نام او ثبت می شود.