استراماچونی:فوتبال در برابر جان مردم اهمیتی ندارد

سرمربی سابق تیم استقلال بیان کرد :در این شرایط که روزانه 700-800 نفر میمیرند بهتر است صحبت درباره فوتبال را متوقف کنیم آندره استراماچونی میگوید من فوتبال بدون تماشاگر را در ایران و یونان تجربه کردم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، آندره استراماچونی در خصوص تاثیرات کرونا بر مسائل مالی مربیان و بازیکنان فوتبال گفت :مربیان و بازیکنان خیلی سریع تاثیرات کرونا بر فوتبال را متوجه شدند فوتبال سه چهارم صنعت کشور ایتالیاست ما میتوانیم درک کنیم که در بحران هستیم اما اگر اهالی فوتبال این روز ها به صحبت در باره فوتبال ادامه دهند تاثیرات بدی خواهد گذاشت الان برای هیچ کس فرقی نمیکند . ما درباره سلامتی صحبت میکنیم و 700_800 نفری که در طول روز از دنیا می روند.

در یونان و ایران تجربه بازی بدون تماشاگر را داشته ام

استراماچونی گفت:من تجربه بازی بدون تماشاگر را برای برقراری نظم عمومی در تیم های پاناتینایکوس و مشابه آن در ایران (در تیم استقلال)داشته ام .این اتفاق به خصوص برای تیم میزبان ضرر و زیان زیادی دارد از طرفی زیبایی فوتبال به تماشاگران و ژست فنی آن است.

فوتبال با 6 تعویض دیگر فوتبال نیست

استراماچونی همچنین در خصوص طرح ایتالیا برای برگزاری فشرده بازی‌ها و اضافه کردن سه تعویض دیگر در جریان مسابقات گفت: به صحبت‌های قبلی ام بر می‌گردم. اهمیت تمام شدن فصل آشکار و واضح است ولی تصمیم گیری باید در سطح اروپا باشد. فشرده شدن مسابقات را می‌فهمم ولی فوتبال با ۶ تعویض بازی دیگری است!