مالک ایرانی اورتون دنبال رئال مادرید

فرهاد مشیری مالک ایرانی تیم فوتبال اورتون انگلیس می‌خواهد گرت بیل و خامس رودریگز ستاره های تیم فوتبال رئال مادرید را برای تیم اورتون جذب کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، از چندی پیش مالکان تیم اورتون سبک و روش جدیدی را در پیش گرفتند تا آبی پوشان لیورپول بتوانند در انگلیس بدرخشند و مقابل رقیب دیرینه قد علم کنند. اولین اقدام اورتونی‌ها علاوه بر بازگرداندن رونی و خرید چند بازی مانند یری مینا و دینیه و استخدام کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی جدید بود. ماحصل کار آن‌ها بد نبود و اورتون تا قبل از شیوع کرونا و تعطیلی‌ها توانست خود را تا رده دوازدهم لیگ برتر بالا بکشد. حال خبر رسیده برای فصل نقل و انتقالات، آن‌ها برنامه ویژه‌ای دارند و می‌خواهند چند نام بزرگ به تیم اضافه کنند.
طبق گزارش مارکا، کارلو آنچلوتی می‌خواهد گرت بیل و خامس رودریگز، دو شاگرد سابقش در تیم رئال مادرید را به لیگ برتر بیاورد. بیل زیر نظر آنچلوتی توانست لادسیما را برای رئالی‌ها به ارمغان بیاورد و حالا خبر رسیده این سرمربی ایتالیایی می‌خواهد با کمک فرهاد مشیری، مالک ایرانی اورتون هم بیل و هم خامس را به لیگ برتر ببرد.
بیل چند سال دیگر با رئال قرارداد دارد و شاید دستمزد بالایش باعث توقف مذاکرات شود اما مشیری می‌خواهد قراردادی طولانی مدت به او پیشنهاد دهد. خامس نیز تنها ۱ سال از قراردادش با رئالی‌ها مانده و مشکل چندانی برای جدایی از جمع رئالی‌ها ندارد.