رادوشویچ اولین بازیکن خارجی تاریخ باشگاه پرسپولیس که کاپیتان می‌شود؟

روز گذشته تولد 31 سالگی بوژیدار رادوشویچ سنگربان کروات پرسپولیس بود. او که چهارمین فصل حضور خود در این باشگاه را تجربه می کند حالا قدیمی ترین بازیکن خارجی تاریخ باشگاه پرسپولیس لقب گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ بوژیدار رادوشویچ تولد سی و یک سالگی خود را هم جشن گرفت و این در حالی است که با حضور در لیگ نوزدهم او چهارمین فصل از بودنش در پرسپولیس را پشت سر گذاشت. رادو که به همراه برانکو به پرسپولیس آمد بعد از رفتن پروفسور بازهم قراردادش را تمدید کرد و با عملکرد نه چندان مطلوب بیرانوند در این فصل، توانست 7 بار دروان دروازه سرخ ها بایستد و با دریافت فقط یک گل، شش بار کلین شیت کند.

در این بین او حالا قدیمی ترین خارجی پرسپولیس محسوب می شود و در صورت لژیونر شدن بیرانوند چه بسا او تبدیل به سنگربان شماره یک سرخ ها می شود و فصل بعد با ورود به پنجمین فصل حضورش در پرسپولیس در صورت غیبت سیدجلال حسینی و احمد نوراللهی و علی علیپور میتواند بازوبند کاپیتانی را بدست خود ببندد.

پیش از او الونگ الونگ و نیلسون کوریا با 3 فصل بازی در ترکیب قرمزها رکورددار بودند. در تاریخ باشگاه پرسپولیس ساشا ایلیچ، ژان نیکولوفسکی، آسمیر آودوکیچ، نیلسون کوریا، الکساندر لوبانف و حالا بوژیدار رادوشوویچ به عنوان دروازه بان خارجی حضور دارند که حالا ممکن است رادو بین این بازیکنان تاریخ سازی کند.

گفتنی است در صورت رخ دادن چنین اتفاقی، رادو می‌تواند اولین بازیکن خارجی در تاریخ باشگاه پرسپولیس لقب بگیرد که بازوبند کاپیتانی را بدست بسته است.