راه های مختلف برای پایان NBA

این روز ها راه های مختلفی برای پایان رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا پیشنهاد می شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، شیوع ویروس کرونا بسیاری از لیگ‌های ورزش‌های حرفه‌ای را به حالت تعلیق درآورده است. مسابقات لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا (NBA) از لیگ‌های حرفه‌ای بود که مسابقات آن در تاریخ ۱۲ مارس متوقف شد.

مسئولان لیگ NBA و سرمربیان تیم‌های حاضر در آن در حال بررسی شرایط برای ادامه مسابقات هستند. گزینه‌های زیادی روی میز مسئولان وجود دارد، اما گزینه اولشان لغو مسابقات این فصل لیگ است. گزینه دیگری که مد نظر مسئولان است، کوتاه کردن مدت بازی‌ها در مسابقات پلی آف است.

ابتدا قرار بود این مسابقات در ماه آوریل از سر گرفته شود و به همین علت بازیکنان به تیم‌های خود بازگشتند، اما مسئولان NBA ادامه این مسابقات را تا ماه مه به تعویق انداختند.

در حال حاضر خسارت مالی قابل توجهی به برگزارکنندگان لیگ NBA وارد شده است. در صورتی که این مسابقات از سر گرفته شود این خسارت توسط پخش تلوزیونی، اسپانسر‌ها و بلیت فروشی جبران می‌شود. باید دید مسئولان سلامت بازیکنان را مورد توجه خود قرار می‌دهند یا با جان بازیکنان بازی خواهند کرد و رقابت‌ها را ادامه خواهند داد.

کوین دورانت، رودی گوبرت، کریستین وود و داناوان میشل از جمله ستارگان NBA بودند که به این ویروس مبتلا شدند.

تا کنون ۳۰۰۷۲۰ نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده اند و ۸۱۶۲ نفر هم در اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند. آمریکا رکورد دار ابتلا به ویروس کرونا است.

انتهای پیام/