نبی : فدراسیون فوتبال طبق مقررات و ضوابط اساسنامه عمل کرده است

سرپرست دبيركلى فدراسيون فوتبال : اختلاف نظر ها و برداشت های متفاوت ولی قانونی در هر مسئله ای می تواند وجود داشته باشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، مهدى محمد نبى با بيان اين موضوع اظهار داشت:فدراسيون فوتبال ايران همواره تعامل و ارتباط نزديكى با كنفدراسيون فوتبال آسيا داشته و مبادله نامه يا ايميل ها درباره تشريفات و ساز و كار ادارى موضوعات امرى كاملا عادى در اين ارتباط است اما متاسفانه سوء رفتار هايى در داخل كشور صورت گرفته كه با مقاصد خاص منافع و موقعيت فوتبال كشور را در نظرنميگيرند.

وی اضافه كرد:بنده با سابقه حدود ٨ سال دبيركلى در فدراسيون همچنين ارتباطات و كرسى هايى كه در AFC داشته ام بارها شاهد اختلاف نظر و برداشت هاى متفاوت قانونى درباره موضوعات گوناگون بودم اما تاسف برانگيز است كه در چنين مسئله اى شاهد انعكاس جزئى ترين مكاتبات اى اف سى و فدراسيون فوتبال هستيم. اين اتفاق تلخى است كه موجب شده در مذاكرات و مكاتبات بين المللى فدراسيون فوتبال ايران مواجه با حاشيه و رفتارهاي غير معمول و نادرست كردد.

سرپرست دبيركلى فدراسيون اضافه كرد:كنفدراسيون در اين نامه ها موضع گيرى له يا عليه شخص خاصى نداشته و تنها ايراد شكلى به تشريفات و رویه ادارى عنوان كرده كه اينگونه موارد در تعامل فدراسيون فوتبال با يك نهاد بالادستى مثل كنفدراسيون كاملا طبيعى و مرسوم است. در عين حال متاسفانه بايد بگوييم از داخل كشور بى تقوايى هايى صورت گرفته و در راستای منافع فردی اطلاعات نادرستى منتقل شده است.

نبى همچنين افزود:حضور و فعاليت هر ايرانى در بخش ها و كميته هاى مختلف AFCباعث افتخار است و ما هم ارتباط بسيار خوبى با كميته هاى مختلف كنفدراسيون از جمله دپارتمان فدراسيون هاى عضوafc داشته و داريم. در اين موضوع هم فدراسيون طبق مقررات و ضوابط اساسنامه عمل کرده است. با اين وجود از رسانه ها درخواست ميكنيم با توجه به حساسيت موضوع با در نظر گرفتن مصالح و منافع فوتبال كشور مثل هميشه در اين مسير هوشمندانه عمل کنند.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: اساسنامه فدراسیون فوتبال به مجلس می رود