چالش استقلال و فیفا با چاشنی کرونا

باشگاه استقلال تهران با مدیرعاملی احمد سعادتمند در چالش سختی با فیفا قرار دارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، باشگاه استقلال تهران که به تازگی احمد سعادتمند را در پست مدیرعاملی خود دارد ، بدهی های زیادی به افراد متعدد دارد که این موضوع کار را برای مدیرعامل جدید سخت می کند.

استقلال برای فرار از محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالات باید طلب جپاروف و منشا را بپردازد که رقمی در حدود 135 هزار دلار است. به این شکایت‌‌ها باید طلب شیخ دیاباته، میلیچ و بودوروف به همراه درصدی از قرارداد بازیکنان و مربیان را نیز اضافه کرد.

استقلال – فیفا

جپاروف و منشا: از آنجایی که وکلای هر دو بازیکن خواهان همکاری هستند مسئولان استقلال در نظر دارند در مهلت یاد شده( چهارم اردیبهشت) پول این دو بازیکن را پرداخت کنند.

وینفرد شفر: فیفا تا تاریخ 13 فروردین سال جاری به باشگاه استقلال مهلت داد تا طلب 550 هزار دلاری سرمربی آلمانی پیشین خود را پرداخت کند که این اتفاق به دلیل نبود منابع مالی انجام نشد. در صورتی که وکیل شفر موضوع را به فیفا اعلام کند پروسه شکایت به کمیته انضباطی فیفا دو سه ماهی طول می‌کشد.

بویان بازیکن مقدونیه‌ای : او خواهان دریافت طلب 300 هزار دلاری خود شده که مسئولان استقلال با توجه به اینکه این بازیکن تنها یک نیم فصل در استقلال بازی کرده خواهان گرفتن تخفیف یا مذاکره با او هستند.

ایسما گونکالوس: پرونده دیگر علیه آبی‌ها،باشگاه پاختاکور ازبکستان است که بابت انتقال ایسما 125 هزار دلار طلب دارد که هنوز این باشگاه شکایتی به فیفا نکرده است.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: پیشنهاد استعفای جنجالی فتح الله زاده به سرمربی استقلال