آموزش مرحله به مرحله نقاشی با راپید یا نقطه زنی (قسمت اول) + فیلم

    نقاشی راپید از جمله شیوه های رایج در نقاشی است که این روز ها طرفداران زیادی دارد.

    به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، نقاشی راپید با نوعی قلم مخصوص انجام می شود و تکنیک های خاصی در زمان کشیدن نقاشی نیاز دارد که با یک آموزش ساده می تواند به تبحر نسبی در این زمینه رسید.

    ابزار مورد نیاز برای کشیدن نقاشی راپید

    • قلم راپید: قلم راپید به قلم های مهندسی گفته می شود که دو نوع آن در بازار وجود دارد / قلم راپید دائم و قلم راپید یک بار مصرف.
      قلم های راپید دائم از قیمت بالایی برخوردارند و برای افرادی که میخواهدن نقاشی با راپید را تجریه کنند همان قلم یکبار مصرف کفایت می کند و البته بر خلاف تصور این قلم ها یک بار مصرف نیست می توان در چندین نوبت از آن استفاده کرد و قیمت آن نیز ارزانتر از قلم های دائمی است.
      برگه سفید کالک
      برگه سفید کالک: یک برگ نیاز است و یک میز عسلی ساده هم برای زیر دستتان می تواند به نقاشی کمک کند .ابتدا عکس را به اندازه برگه پرینت گرفته و زیر شیشه می چسبانید و پس از آن با نور چراغ قوه از زیر شیشه نور افشانی لازم را انجام می دهید ،چراغ اتاق را خاموش می کنید و کاغذ کالک را روی طرح می چسبانید و پس از آن فعالیت اصلی با قلم راپید یا نقطه زنی را آغاز می کنید .

    نقاشی آسان و حرفه ای با نقطه زنی یا ترام

    یک طرح ایجاد شده به شکل ترام نقطه، یعنی شما یک عکس طراحی شده یا چاپ شده را بوسیله نقطه های به هم پیوسته (نقطه نقطه) بر روی کاغذ توسط قلم راپید ایجاد می کنید. در این بخش جاهایی که سایه بیشتری دارد با قلم 0.2 باید کار کرد و باید دقت کنیم جوهر روی کاغذ پس ندهد چرا که باعث کثیفی نقاشی می شود .

    با آموزش ترام و به دنبال آن خلق اثر هنری توسط ترام و رابطه آن با کسب درآمد می توان گفت که امروزه از آن به عنوان هنر کار در منزل اشاره کرد و بدلیل ملزومات و هزینه کم و سرعت تحویل کار به کارفرما از آن درآمد خوبی بدست آورد.