ماجرای شام رونالدو با مهاجم پرسپولیس

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس علاقه دارد یک وعده شام در یک رستوران شیک با رونالدورا تجربه کند.

 به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،علی علیپور مهاجم گلزن تبیم فوتبال پرسپولیس در گفتگویی مدعی شد :خوردن یک وعده شام با کریستین رونالدو  را به حضور در کنار سیاسیون برای صرف شام ترجیح می دهد.

علیپور در گفتگو با یکی از رسانه های ورزشی افزود: رونالدو یکی از بزرگترین بازیکنان جهان است و من علاقه زیادی به او دارم و  دوست دارم  یک شام با او در یک رستوران با کلاس بخورم .

دلم برای تمرینات تیمی پرسپولیس تنگ شده است

مهاجم گلزن پرسپولیس ادامه داد: این روز ها لیگ تعطیل است  و دلم برای تمرینات گروهی تنگ شده اما در کنار خانواده هستم و با فرزندم بازی می کنم و این هم لذت خودش را دارد و هر دو از این موضوع لذت می بریم.

علیپور در مورد شوخ طبع ترین و بهترین بازیمنان حال حاضر پرسپولیس گفتک همشهری خودم شجاع خلیل زاده از بازیکنان شوخ طبع تیم است و مهدی ترابی و وحید امیری هم هر دو از بهترین های تیم هستند هر چند که در تیم ما همه خوب هستندو ستاره و  همه برای موفقیت تیم زحمت می کشند.

مهم موفقیت تیم است نه آقای گلی

وی در مورد آقای گلی در لیگ برتر فوتبال گفت: اقای گلی را هر بازیکنی دوست دارد اما مهم موفقیت تیم است و سال 98 برای پرسپولیس سال فوق العاده ای بود و ما توانستیم 3 جام را در این سال بدست بیاوریم.

انتهای پیام/