سنگینی شماره «هفت» پرسپولیس را هیچ بازیکنی تحمل نکرد!

در فصل جدید لیگ برتر بعد از جونیور براندائو برزیلی، دیگر هیچ بازیکنی حاضر نشد شماره هفت محبوب پرسپولیسی‌ها بر تن کند. از همین رو مشخص شده که بازیکنان نمی‌خواهند زیر بار مسئولیت این شماره بزرگ برای سرخ ها بروند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ در فصل نوزدهم لیگ برتر، جونیور برزیلی که حرف و حدیث‌های بسیاری درموردش نقل می شد در اقدام عجیب باشگاه شماره هفت محبوب سرخ ها را انتخاب کرد. او اما اصلا نتوانست در حد و اندازه‌های یک فوتبالیست حرفه ای برای پرسپولیسی ها مفید ظاهر شود چه برسد به اینکه شماره هفت را هم پوشیده باشد که یادگار سلطان سرخ ها یعنی علی پروین است.

در دوره‌های ابتدایی شروع لیگ برتر، حمید استیلی شماره 7 محبوب سرخ ها را بر تن کرد اما بعد از چند هفته شماره 2+5 را پوشید تا هفت محبوب بایگانی شود. در فصول بعد محمد پروین شماره هفت پدر را بر تن کرد اما حتی نتوانست به ترکیب اصلی تیم راه پیدا کند. بعد از او برای چند مسابقه حامد کاویانپور، حمیدرضا علی عسگر و بعد سروش رفیعی این شماره را پوشیدند اما هیچ کدام نتوانستند آن کیفیت قبل از حضور در پرسپولیس با این شماره را از خود نشان دهند.

دو فصل پیش بود که علی علیپور نیز شماره هفت را پوشید اما بعد ترجیح داد شماره 70 را انتخاب کند تا از سنگینی این شماره خارج شود. ظاهرا قرار نیست کسی جز علی پروین با شماره هفت درخشش در پرسپولیس را تجربه کند و این شماره مختص سرمربی و بازیکن سابق سرخ‌ها است.