شرایط مشابه الهلال و پرسپولیس

تیم های فوتبال الهلال عربستان و پرسپولیس ایران درلیگ برتر دو کشور شرایط مشابهی است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، گفته می شود مسئولان فوتبال عربستان قرار است لیگ برتر فوتبال این کشور را برگزار کنند اما این اتفاق حدود 2 الی 3 ماه دیگر می افتد و به نظر می رسد این لیگ نیمه تمام نخواهد ماند .

این در حالی است که الهلال عربستان با 6 امیتاز اختلاف نسبت به سایر تیم ها مدعی است اگر بازی ها نیمه تمام بماند این تیم شامس بیشتری برای قهرمانی دارد و باید به عنوان قهرمان فصل معرفی شود.

پرسپولیس ادعای قهرمانی دارد

در ایران هم پرسپولیس تهران مدعی است که در صورت نمیه تمام ماندن مسابقات لیگ برتر این تیم با اختلاف 10 امیتازی نسبت به تیم دوم شانس اصلی قهرمانی است و در غیر اینصورت بازی ها باید ادامه یابد که باز هم شانس این تیم برای قهرمانی زیاد است.

تیم های استقلال، سپاهان و تراکتور تبریز تیم های معترض به قهرمانی پرسپولیس هستند و ندعی اند یا باید لیگ بدون معرفی قهرمان تعطیل شود و یا اگرقراراست قهرمانی برای رقابت ها معرفی شود باید بازی ها تا پایان انجام شود.

مسئولان فوتبال ایران در روز های اخیر ادامه بازی ها را منوط به اجازه ستاد مقابله با کرونا در کشور دانستند و باید دید در نهایت چه تصمیمی برای لیگ برتر فوتبال ایران گرفته می شود.

انتهای پیام/