علیزاده : سلامتی یک انسان به 10 جام نیز می ارزد

تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان : مدعی های قهرمانی با قهرمانی زودهنگام تیم فوتبال پرسپولیس مخالفت می کنند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، علیرضا علیزاده ، بازیکن تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان اظهار داشت : بیشتر از 35 روز است که تمرینات گروهی ما تعطیل شده است و همانطور که مقرر شد تا اواخر فروردین‌ماه هیچ تیمی حق ندارد که تمرینات گروهی برگزار کند.

وی ادامه داد : تمرینات قدرتی را در خانه برگزار می‌کنم و یک مکانی است که تمرینات هوازی را هم به صورت تنهایی و با رعایت اصول بهداشتی آنجا انجام می‌دهم.با کادرفنی در تماس هستیم و هر روز شرایط ما بررسی می‌شود، باید از تمریناتمان فیلم بگیریم و بفرستیم. من اینطور شنیده‌ام که قرار است از اواسط اردیبهشت‌ماه تمرینات آغاز شوند و از اواسط خردادماه هم قرار است مسابقات شروع شود.

تصمیمات فدراسیون و ستاد مبارزه با کرونا

او افزود : فدراسیون فوتبال و ستاد ملی مبارزه با کرونا در این باره تصمیم گیری می‌کنند، ما دوست داریم که مسابقات دوباره برگزار شود چون ما هم در جام حذفی حضور داریم و می‌خواهیم شانس‌مان را امتحان کنیم اما هیچ چیزی مانند سلامتی نمی‌شود و حتی 10 جام هم به اندازه سلامتی یک نفر ارزش ندارد.

علیزاده اظهار داشت : بعید است تیم‌های مدعی با قهرمانی زودهنگام پرسپولیس موافقت کنند، شاید رتبه‌ای که ما در جدول رده بندی داریم اینطور باشد که فرقی نداشته باشد چه تیمی سقوط یا صعود می‌کند یا قهرمان کدام تیم باشد اما این تصمیم نیاز به تفکر و نظر همه باشگاه‌ها دارد.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: نتیجه و خلاصه بازی نفت‌ مسجدسلیمان صفر – سپاهان صفر / فرصت سوزی سپاهانی ها در مسجد سلیمان + فیلم
خلاصه بازی استقلال 2 – نفت‌ مسجدسلیمان 1 – هفته 18 | لیگ برتر ایران