سرمربیگری ویلموتس در فنرباغچه به سود صیادمنش

به دلیل علاقه سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران به الهیار صیادمنش ، سرمربیگری او در تیم فوتبال فنرباغچه به سود بازیکن ایانی است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، ویلموتس درمورد صیادمنش گفته بود: «در تیم ملی مهاجمی داریم که تنها 18 سال دارد. او مقابل آلمان در جام جهانی زیر 17 سال موفق شد دو گل بزند. او در دیدار دوستانه مقابل سوریه به عنوان یار ذخیره به میدان آمد و گلزنی کرد. من از این پدیده‌های ایرانی خیلی خوشحال هستم و باید از آنها استفاده شود.

ویلموتس در اروپا هم صیادمنش را می خرد

از سوی دیگر اللهیار درمورد سرمربی سابق تیم ملی ایران گفته: ویلموتس بازی‌ام را خیلی دوست داشت و به من می‌گفت می‌توانی بهترین مهاجم آسیا شوی. او حتی یک‌بار به من گفت سرمربی هر تیمی در فوتبال اروپا شوم تو را می‌خرم.

حال با این شرایط اگر ویلموتس راهی ترکیه شود، قطعا این موضوع به سود اللهیار خواهد بود و با توجه به شناخت سرمربی بلژیکی از توانمندی‌های صیادمنش جوان، جایگاه این بازیکن در فنرباغچه مستحکم خواهد شد. اگر هم این اتفاق نیفتد و ویلموتس در کشوری غیر از ترکیه مشغول کار شود احتمالا صیادمنش نیز در سبد خرید وی قرار گرفته و سعی می‌کند تا به هر ترتیبی در تیم جدیدش او را جذب کند.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: رسانه‌های ترکیه: صیادمنش به دنبال تیم جدید
مارک ویلموتس گزینه هدایت صیادمنش و یاران