میرزایی : در بازگشت به سپاهان نقشی نداشتم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان : نتیجه بازی سپاهان – پرسپولیس باید در زمین مشخص شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، رضا میرزایی ، بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان اظهار داشت : شرایط الان در دنیا و کشور خیلی سخت شده؛ فوتبالیست ها همه در خانه هستند و در خانه تمرین می کنند. این شرایط را خیلی سخت می کند و امیدوارم که هر چه سریعتر این بیماری تمام شود تا مردم و فوتبالیست ها دوباره دور هم جمع شوند و تیم خودشان را تشویق کنند.

ما می خواستیم مقابل پرسپولیس بازی کنیم که شرایط خاص پیش آمد

وی ادامه داد : همچین چیزی را تا حالا نشنیده ام که تیمی را وسط لیگ قهرمان اعلام کنند، در دنیا اصلا چنین چیزی نبوده است. مگر می شود بازی ای که انجام نشده، سه امتیازش برود برای تیم دیگر، همه می دانند در آن بازی مشکلاتی وجود داشت که ما دیر به استادیوم رسیدیم. صد در صد نتیجه آن بازی مانند بازی رفت باید در زمین مسابقه مشخص شود، ما می خواستیم بازی کنیم ولی آن شرایط خیلی خاص به وجود آمد.

در بازگشت به سپاهان نقشی نداشتم

او افزود : خدا را شکر فصل خیلی خوبی در فولاد خوزستان داشتم، با اینکه اصفهانی بودم، خیلی هوای من را داشتند. من را خیلی دوست داشتند، در تمام مصاحبه هایم هم از آنها تشکر و قدردانی کرده ام. در مورد بازگشتم، چون من قرضی به این تیم رفته بودم، در بازگشتم هم نقشی نداشتم و انتقالی میان باشگاه ها بود و چیزی دست من نبود.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: پرسپولیس با برد استقلال صدر نشین شد