وقتی گول زدن فیفا در فدراسیون باب می شود

علی کفاشیان در مصاحبه ای اعلام کرد در زمان تدوین اساسنامه قضد داشتند فیفا را گول بزنند و این جمله بازتاب زیادی داشت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،  صحبت های علی کفاشیان حتی اگر به قصد طنز و یا مزاح رسانه ای هم بود به مذاق خیلی ها خوش نیامد تا اینکه خبری مبنی بر درخواست 3 میلیون دلاری از فدراسیون جهانی فوتبال از سوی فدراسیون فوتبال منتشر شد.

متن نامه درخواستی مبنی بر دریافت 3 میلیون دلار هزینه برای اردوی تیم ملی فوتبال با قطر بود که البته برای ما کاملا ریاگان تمام شد.

فدراسیون فوتبال اینبار قصد داشت فیفا را مدل دیگری دور بزند و با اخذ 3 میلیون دلار برای اردو های تیم ملی فوتبال و ادعای واریز آن به حساب قطر ، یک درآمد زایی مناسب را برای فدراسین فوتبال داشته باشد و باز هم این در حالی بود که کمپ اسپایر قطر برای ما کاملا رایگان بود.

فدراسیون فوتبال قطر اردوی تیم های ملی در این کشور را رایگان اعلام کرد

فدراسیون فوتبال قطر در قراردادی به تاریخ دسامبر 2017 تا شروع جام جهانی اردوی تیم های ملی در این شکور را رایگان اعلام کرده بود و ما قصد داشتیم فیفا را گول بزنیم و از این راه درآمد زایی کنیم.

اگرچه هیچکدام از فدراسیونی ها این ادعا را تایید نمی کنند و درروز های آتی رویه سکوت را برگزیده اند اما واضح است که پشت این درخواست هیچ توجیه قانونی برای فیفا وجود نداشته و در نهایت با این درخواست هم موافقت نشده است.این گول زدن های پیاپی برای کشور با اعتباری مثل ایران سم است و درست در زمانی که بیگانه ها و معاندان با نظام اسلامی دنبال بهانه ای برای ربط دادن هر اتفاقی به مواضع سیاسی ما منتظرند عجیب است که این گاف هم در فدراسیون فوتبال رخ داده است.