قلیچ : پرسپولیس ضعیف باشد قهرمانی را از دست می دهد

البته آرزوی قلبی من این است که تیم محبوبم برای چهارمین بار متوالی قهرمانی لیگ را تجربه و رکورد جدیدی را از این بابت به جای بگذارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، وحید قلیچ پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت : فعلا که بنا به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا تا اردیبهشت حق برگزاری هیچ مسابقه ورزشی صادر نشده و معتقدم این تصمیمی مناسب برای حفظ سلامتی بازیکنان است چرا که سایر کشورهای دنیا هم چنین مسئله‌ای را در دستور کار خود قرار داده‌اند و این نشان‌دهنده مهم بودن جان انسان‌ها برای آنها دارد.
البته ما خیلی وقت است دلتنگ فوتبال شده‌ایم اما با این وجود تصمیم گرفته شده نشان از شجاعت مسئولان برای مراقبت از جان بازیکنان دارد. الان پرسپولیس 10 امتیاز با سایر تیم‌های جدول فاصله دارد و از حاشیه امنیت مناسبی برخوردار است و بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد اما باز هم در 9 هفته باقی مانده ممکن است لیگ با حوادث زیادی روبرو شود،به نحوی که قهرمانی تیم پرسپولیس هم با چند نتیجه ضعیف از سوی تیم‌های دیگر تهدید شود. البته آرزوی قلبی من این است که تیم محبوبم برای چهارمین بار متوالی قهرمانی لیگ را تجربه و رکورد جدیدی را از این بابت به جای بگذارد.