مربی تیم ملی کشتی فرنگی : نقطه قوت ما در المپیک وزن ۷۷ کیلوگرم است

مربی تیم ملی کشتی فرنگی : از بودن در کنار بنا در هر زمان لذت می برم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، حبیب الله اخلاقی ، مربی تیم ملی کشتی فرنگی اظهار داشت : برنامه‌ها به صورت هفتگی توسط بهروز حضرتی در گروه واتس‌آپ ارائه می‌شود و از بچه‌ها می‌خواهیم که از تمرینات خود فیلم و عکس در گروه بگذارند. ورزش کشتی رشته‌ای است که به حریف تمرینی نیاز دارد، به همین دلیل این خطر در کشتی شاید بیشتر از رشته‌های انفرادی دیگر باشد.

در کنار محمد بنا در تیم ملی

او ادامه داد : بچه‌های ما در معرض کرونا هستند اما تلاش می‌کنند در شهرستان‌ها شرایطی را فراهم کنند که از این بیماری دور باشند.امیدواریم که هر چه زودتر این وضعیت حل شود تا دوباره بچه‌ها را در اردوی تیم ملی جمع کنیم.قبل از آنکه به عنوان مربی در کنار محمد بنا باشم، خودم را شاگرد او می‌دانم، چه آن وقت که کشتی می‌گرفتم و چه حالا که از او درس مربیگری می‌گیرم.

وی افزود : محمد بنا عاشق کشتی است و به صورت مرتب فکر و ذهنش برنامه جالب و جذابی برای کشتی کشور دارد.برای قهرمان‌ها و هم برانگیخته کردن کشتی گیران در سطح کشور، همیشه برنامه دارد.افتخاراتی که تیم محمد بنا در المپیک 2012 لندن به دست آورد، باعث شد که بعد از آن بارها و بارها نوجوانان و جوانان ما قهرمان جهان شوند.یکی از دلایل این نتایج، سه طلای تیم محمد بنا در لندن بود و انگیزه‌ای که تیم بنا به کل کشتی فرنگی ایران داد.

اخلاقی مربی تیم ملی کشتی فرنگی: وزن ۷۷ کیلوگرم نقطه قوت کشتی فرنگی ما در المپیک است/بنا همیشه برنامه‌های جذابی برای فرنگی دارد

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: