نوری : اسکوچیچ از ملوان شناخته شد + فیلم

با توجه به اینکه اسکوچیچ در حال حاضر سرمربی تیم ملی فوتبال است، در تلاش هستیم تا با او توافقات لازم را داشته باشیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،

نوری در خصوص پرونده مطالبات دراگان اسکوچیچ از ملوان، بیان کرد: با توجه به اینکه اسکوچیچ در حال حاضر سرمربی تیم ملی فوتبال است، در تلاش هستیم تا با او توافقات لازم را داشته باشیم. اسکوچیچ کارش را در ایران با ملوان آغاز کرده است و به دنبال این هستیم که حق رشد اسکوچیچ به ملوان برسد.

او در مورد بلاتکلیفی تیم‌های حاضر در لیگ‌های فوتبال ایران به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: به نظر من، لیگ باید تعطیل می‌شد. اما برای شروع مجدد لیگ انگیزه بازیکنان تا حدودی کم و کار بدنسازی دشوار شده است. البته شرایط برای همه تیم‌ها یکسان است، اما باید به همه تیم‌ها زمانی برای بدنسازی داده شود تا تیم‌ها با آمادگی کامل به مسابقات بازگردند.

پژمان نوری، مدیرعامل باشگاه ملوان بندر انزلی ظهر امروز پس از حضور در فدراسیون فوتبال برای حضور در جلسه فدراسیون فوتبال با باشگاه‌های بدهکار اظهار داشت: جلسه خوبی بود، به خصوص برای باشگاه ملوان که درگیر ۲ جلسه بین المللی است. راهکار‌ و قوانین را در این خصوص بررسی کردیم و مقرراتی که باید بدانیم را مطلع شدیم.

مدیرعامل باشگاه ملوان درخصوص کاهش دستمزد فوتبالیست‌ها در دوران تعطیلی رقابت‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا، بیان کرد: من فقط درخصوص بازیکنان ملوان صحبت می‌کنم. مبلغ قرارداد بازیکنان ما بسیار پایین است. بازیکنان ما زحمت بسیار زیادی کشیده اند و باشگاه ما در تلاش است تا این مبالغ را پرداخت کند.