ایگور کولاکویچ از ایران رفت و دیگر برنگشت

مدت زمان قرارداد سرمربی تیم ملی والیبال ایران تا پایان بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو بود و پس شیوع و گسترش ویروس کرونا و تغییر زمان برگزاری لیگ ملت‌ها و بازی‌های المپیک، فدراسیون والیبال به کولاکوویچ پیشنهاد اتمام همکاری داد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، مدت زمان قرارداد سرمربی تیم ملی والیبال ایران تا پایان بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو بود و پس شیوع و گسترش ویروس کرونا و تغییر زمان برگزاری لیگ ملت‌ها و بازی‌های المپیک، فدراسیون والیبال به کولاکوویچ پیشنهاد اتمام همکاری داد.

این پیشنهاد از سوی سرمربی تیم ملی والیبال نیز پذیرفته شد و دو طرف برای پایان همکاری به توافق رسیدند و پرونده همکاری این مربی اهل مونته‌نگرو، از روز یکشنبه ۳۱ فروردین (۱۹ آوریل) به صورت رسمی به پایان رسید.

دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال امروز (سه‌شنبه) پس از دریافت توافق‌نامه امضا شده کولاکوویچ برای پایان همکاری، از زحمات این مربی در مدت همکاری با تیم ملی والیبال ایران تشکر و قدردانی کرد.

این مربی بین‌المللی والیبال که پیش از پذیرش مسئولیت تیم ملی ایران، ۲۳ مدال در رنگ‌های مختلف در پرونده کاری خود داشت، در مدت سه سال هدایت تیم ملی ایران، به عناوین قهرمانی مردان آسیا (۲۰۱۹)، قهرمانی بازی‌های آسیایی (۲۰۱۸)، سومی جام بزرگ قهرمانان جهان (۲۰۱۷) دست یافت و به همراه تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک در کشور چین، سهیمه بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را به دست آورد.