فتاحی : انشالله کار به جاهای باریک نمی کشد + فیلم

جلسه کمیته استیناف امروز با حضور اعضای باشگاه پرسپولیس و اعضای باشگاه سپاهان در خصوص دیدار نیمه تمام این دو تیم برگزار شد .

رضا فتاحی درباره نشست کمیته استیناف فدراسیون فوتبال برای بررسی رای کمیته انضباطی، درخصوص برتری 3 بر صفر پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: از اعضای کمیته استیناف تشکر می‌کنم که برای ما وقت گذاشتند. فیلم‌های جدید پخش و مدارک ارائه شد و ما درباره مسائل رخ داده توضیح دادیم.

وی با تکرار این ادعا که زردپوشان می‌خواستند به مصاف پرسپولیس بروند، تصریح کرد: خدا شاهد است که مسئولان و تیم سپاهان، آماده برگزاری بازی بودند اما آن لحظه، اراده‌ای برای برگزاری مسابقه نبود. انشاءالله اعضای کمیته استیناف، صحبت‌های ما را شنیده باشند و رای عادلانه‌ای صادر کنند.

سرپرست تیم سپاهان در این باره که مدیران پرسپولیس گفته بودند، سپاهان مدرک جدیدی ندارد، گفت: دوستان پرسپولیس نظر خودشان را داده‌اند.

فتاحی درخصوص اینکه رسول‌پناه، سرپرست باشگاه سپاهان به‌ خاطر غیبت مدیرعامل سپاهان در جلسه حاضر نشد، بیان کرد: اینگونه نبود. گفتند دو نفر به جلسه بیایند و حضور سرپرست هر تیم و معاون حقوقی باشگاه کافی بود. ما از جزئیات کاملاً مطلع بودیم و نیکفر در زمان آن دیدار، مدیرعامل نبود. او ریاست هیئت‌مدیره را بر عهده داشت و من و حلاجی (معاون حقوقی سپاهان) به جلسه آمدیم.

وی در این باره که آیا امیدوار است رای دیدار سپاهان و پرسپولیس تغییر کند، اظهار داشت: همه ما به امید زنده هستیم و امیدواریم رای عادلانه‌ای صادر شود.

سرپرست تیم سپاهان درخصوص زمان آغاز دوباره لیگ برتر فوتبال گفت: منتظر نظر ستاد مبارزه با کرونا و عادی شدن شرایط هستیم. سلامت مردم از فوتبال و همه ورزش‌ها مهمتر است و امیدوارم با نابودی کرونا، مجوز تمرینات صادر شود.

فتاحی در این باره که آیا در صورت تایید حکم کمیته انضباطی توسط کمیته استیناف، باشگاه سپاهان به دادگاه عالی ورزش (CAS) شکایت خواهد کرد یا خیر، تصریح کرد: اجازه دهید ابتدا رای را اعلام کنند. انشاءالله کار به آنجا نمی‌کشد.