گفتگوی کامل مهران مدیری و علی رضا حقیقی در برنامه دور همی+عکس

مهران مدیری در برنامه امشب 4 اردیبهشت 99 میزبان علی رضا حقیقی دروازه بان تیم فوتبال نساجی و سنگربان سابق تیم ملی فوتبال ایران بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، علی رضا حقیقی دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال ایران که جام جهانی 2016 برزیل اوج هنرنمایی او بود و بازی های درخشانی را از خود به نمایش گذاشت بعد از یکدوره بازی در تیم های اروپایی این روزها درون دروازه تیم فوتبال نساجی قائم شهر حضور دارد و در برنامه امشب 4 اریبهشت 99 میهمان مهران مدیری و برنامه دور همی بود.

علی رضا حقیقی

گرفتن پنالتی علی دایی برای من تا آخر عمر افتخار است

علی رضا حقیقی در ابتدای برنامه در مورد پنالتی معروف در 16 سالگی گفت: من درآن زمان دروازه بان سوم پرسپولیس بودم و دروازه بان اول محروم بود و در بازی هم دروازه بان دوم اخراج شد و من با 16 سال سن درون دروازه رفتم و همین اتفاق باعث شد در جریان بازی بتوانم پنالتی علی دایی را مهار کنم اگر چه این برای من یک افتخار است اما علی دایی اینقدر بزرگ است که چیزی از ارزش های او کم نمی شود اما برای من همیشه افتخار است.

بینی معاون باشگاه استقلال را شکستم چون به خانواده ام بی احترامی کرد

علی رضا حقیقی در مورد سابقه شکستن بینی معاون باشگاه استقلال گفت: من قصدم در آن درگیری شکستن بینی معاون استقلال نبود و اصلا نمی دانستم او معاون باشگاه استقلال است اما به هر حال با وجود اینکه برای همه استقلالی ها احترام خاصی قائل هستم و با بازیکنانش دوست هستم اما واقعا نمی دانستم که معاون باشگاه استقلال است و البته اجازه نمی دهم کسی به خانواده من بی احترامی کنه من از ناصر حجازی خیلی چیز ها یاد گرفتم و استقلالی ها هم دوستان من هستند.

فوتبال بدون درگیری پینگ پنگ است

حقیقی در مورد درگیری در فوتبال گفت: فوتبال بدون درگیری لذت بخش نیست و این همه جای دنیا وجود دارد و اگر غیر از این بود باید اسمش را پینگ پنگ می گذاشتند به هر حال ذات فوتبال به همین شکل است.
حقیقی در مورد شرایط این روز های فوتبال گفت: به هر حال فوتبال در سال های اخیر حاشیه های ززیادی داشته است و به اعتقاد من در جنبه های اعتباری افرادی مثل علی دایی بدرد فوتبال ایران می خورند و باید از این افراد استفاده کرد و از وقتی کی روش رفته است ما هنوز جایگزین مناسبی پیدا نکرده ایم و پرسپولیس و استقلال هم که دوقطب مهم فوتبال ایران هستند تغییرات مدیریتی زیادی دارند.

لقبم را در اروپا هم حفظ کردم

لقب پسر پرسپولیس را هواداران این تیم به من دادند و من حتی در خارج از کشور هم این لقب را حفظ کردم زمانی که به روسیه رفتم برای اولین بار لقب لژیونر را گرفتم و در حال جاضر در تیم پر طرفدار نساجی بازی می کنم و قرارداد های من در اروپا به پایان رسید و به دلیل مشکل مالیاتی اجازه بازی مجدد را نداشتم .

شاید با یک بازیگر ازدواج کنم

وی در پاسخ به این که در تیم نساجی توبیخ کتبی شده ای گفت: توبیخ شفاهی بود و علت آن توهین به داور نبود به هر حال من آدم بد اخلاقی هستم.
علیرضا حقیقی در مورد ازدواج گفت: از زمانی که وارد دنیای حرفه ای کارم شدم تمام تمرکزم روی فوتبال است و فعلا ملاک خاصی برای ازدواج ندارم وقتی فوتبال بازی می کنم نمی توانم به ازدواج فکر کنم اما اگر موقعیت پیش بیاید با یک بازیگر ازدواج می کنم.

دروازه بانی سخت ترین پست فوتبال است

حقیقی در مورد اینکه دروازه بان باید سرش را مقابل توپ بگذارد یعنی چه گفت: در بازی فوتبال دروازه بان آخرین نفری است که باید از دروازه حفاظت کند و به همین دلیل اگر گلی خورده شود به هر حال یک پای آن دروازه بان است و همه او را مقصر می دانند و باید تحت سخت ترین شرایط سرت را جلوی توپ بگذاری تا زحمات تیمت حفظ شود. دروازه بانی سخت ترین پست است چرا که با تماشاگر بازیکن حریف بازیکن خودی و داور بیشتر در چشم است و جو سنگینی بازی را بیشتر حس می کند.

سخت ترین تمرینات را عابد زاده به من داد

او در مورد عابد زاده گفت: تمرینات عابد زاده یکی از سخت ترین تمریناتی بوده است که در سال های دروازه بانی ام دیده ام و واقعا تمرینات او با بقیه مربیان تفاوت است. من دوبار پایم را جراحی کردم که یکی از آنها قبل از بازی های جام جهانی روسیه بود و باعث شد جام را از دست بدهم و بعد از آن یک و نیم سال قبل هم یک عمل دیگر داشتم و خدا رو شکر اوضاع جسمانی خوبی دارم.

شاید در آینده بازیگر شوم

وی در پاسخ به مقایسه خودش و بیرانوند گفت: قطعا اگر قرار باشد بین خودم و بیرانوند به کی نمره بدهم خودم را انتخاب می کنم و بازیکنان مورد علاقه من علی دایی،علی کریمی و مرحوم ناصر حجازی بودند.

علی رضا حقیقی گفت تاکنون پیشنهاد هایی برای بازی در تلویزیون و سینما داشته ام و شاید در آینده این کار را بکنم اما در حال حاضر تمرکز من روی فوتبال است و به موضوعی دیگر فکر نمی کنم و من هر چه دارم از پدر و مادرم است و مدیون آنها هستم.

به عقب برگردم باز هم فوتبال را انتخاب می کنم

وی در پایان گفت : من مصدومیت های سختی را گذراندم و یک جام جهانی را از دست دادم اما خیلی چیز ها را شناختم و تصمیم دارم تا 40 سالگی به فوتبال ادامه بدهم و شاید اگر دوباره هم به عقب برگردم همین فوتبال و همین دروازه بانی را انتخاب می کنم البته لژیونر شدن کار سختی است و وقتی یک بازیکن از آسیا و ایران ترانسفر میشه یعنی فوق العاده بوده و زحمت زیادی کشیده و با توجه به شرایط سیاسی و اقتصادی از ایران به اروپا رفتن کار سختی است.

انتهای پیام/