کولاکوویچ :‌ همکاری با تیم ملی والیبال ایران حیرت انگیز بود

سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران : هیچ چیز نمی‌تواند خاطرات فوق‌العاده‌ای که از ایران دارم را از بین ببرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، کولاکوویچ ، سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت : ایران کشوری زیبا، با مردمی فوق‌العاده است. برای من زمان زیادی طول نکشید تا ذهنیت مردم ایران را درک کنم. آنها با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو هستند، اما من تحسینشان می‌کنم. هیچ چیز نمی‌تواند خاطرات فوق‌العاده‌ای که از ایران دارم را از بین ببرد. کار با ملی‌پوشان والیبال ایران، یک تجربه حیرت‌انگیز بود. یکی از دلایلی که من خاطرات فوق‌العاده‌ای از ایران دارم، این بچه‌ها بودند و افرادی که در کارم به من کمک کردند.

ولاسکو از من پیشی گرفت

وی ادامه داد : مطمئنم که با والیبال ایران، پیشرفت‌های زیادی داشته‌ایم و این تجربه بسیار ارزشمندی است. من به عنوان یک مربی باسابقه و مشهور به ایران آمدم که فقط ولاسکو از من پیشی گرفته بود. صادقانه می‌گویم که من بسیار فداکارانه کار کردم و هیچ‌وقت در شغلم این قدر ازخودگذشتگی نداشتم. من با مشکلات مختلفی روبه‌رو بودم و هرگز در مورد آن‌ها گله نکردم.

او افرود : سرنوشت همه بازیکنان و کسانی که در والیبال کار می‌کنند، در دست ما بود و آرزو دارم که برای هیچ تیمی، مشکلاتی که تیم ما قبل از شروع مسابقات انتخابی المپیک داشت، پیش نیاید. با باشگاه‌هایی از لهستان، روسیه و ایتالیا تماس‌هایی وجود داشته، اما من بیش‌تر از همه دوست دارم که به لهستان و پلاس لیگا بروم.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: کینه مربیان داخلی نسبت به هم برای تیم ملی والیبال ترمز است