نقل قول جنجالی و قابل بررسی:«مهران مدیری ترویج‌کننده خشونت در برنامه دورهمی است»

پنج‌شنبه شب مهران مدیری بار دیگر میزبان یک ورزشکار بود که چندی پیش حواشی زیادی را با درگیری مقابل معاون سابق باشگاه استقلال ایجاد کرده بود.«علیرضا حقیقی» سنگربان سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ مهران مدیری است چندی است که میهمان ورزشکار را به برنامه دورهمی دعوت می کند، پیشتر علی کریمی بازیکن استقلال و بعد علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس را به این برنامه دعوت کرده بود و حالا با حضور علیرضا حقیقی دروازه بان سابق تیم ملی ایران، حواشی پیرامون برنامه زیاد شد.

ماجرای سوال مهران مدیری از حقیقی

ماجرا از این قرار است که مهران مدیری درخصوص درگیری حقیقی و علی خطیر از او سوال کرد که حقیقی پاسخ داد علی خطیر به او بی احترامی کرده است:« او را که هُل دادم. اصلا داستان چیز دیگری است. او فحش داد و ما هم هُل‌اش دادیم. نمی‌دانستم او(خطیر) معاون باشگاه استقلال است. برای باشگاه، هواداران و بازیکنان استقلال ارزش خاصی قائل هستم چون اگر نباشند، قطب فوتبال ایران معنی پیدا نمی‌کند».

اتهام علی خطیر به مدیری: او ترویج‌کننده خشونت است

علی خطیر اما در گفت و گو با میزان درخصوص برنامه شب گذشته با انتقاد شدید از مهران مدیری گفت:« برای برنامه دورهمی خالى از محتوا و ترویج‌دهنده فرهنگ خشونت و بى‌شعورى متاسفم که چنین شخص بى اخلاقى را به برنامه دعوت می‌کند. هرچند که مدت‌ها است در نحوه انتخاب و حضور مهمانان در این برنامه شایعات فراوان و ناگوارى وجود دارد. دوم اینکه آقاى مدیرى آیا از نگاه شما کوبیدن بینی شخصی و ضرب و جرح وی آن‌قدر سوژه‌ی قشنگی است که بجای گوشزد به مهمان بی‌شرم‌تان طورى طنزگونه این سوال را مطرح می‌کنید که بینندگان حاضر در استودیو برای دماغ ترکاندن دست بزنند و بخندند؟