علیپور :‌ نتیجه بازی سپاهان – پرسپولیس برای همه تیم ها مهم است

قائم مقام باشگاه شهر خودرو : بهتر است بازی ها برگزار شوند و نتیجه در زمین مشخص شود چراکه جوانمردانه تر است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، وحید علیپور، قائم مقام باشگاه شهر خودرو:این تعطیلی طولانی مدت، زمان مناسبی لازم دارد تا بازیکنان به فرم بازی های خود برسند.ما همچنان منتظر هستیم تا زمان شروع تمرینات به ما اعلام شود هر چند که از گوشه و کنار می شنویم که بازی‌ها قرار است از خردادماه آغاز شود اما هنوز سازمان لیگ به صورت رسمی نه درباره شروع لیگ و نه در خصوص آغاز تمرینات زمانی را اعلام نکرده است و این برنامه ریزی های همه تیم ها را مشکل تر می کند.

حکم کمیته استیناف

وی ادامه داد : نتیجه بازی سپاهان و پرسپولیس در امتیازات سایر تیم ها و شرایطشان در جدول بسیار تعیین کننده و مهم است. این طور که عنوان می شود کمیته استیناف ظرف امروز یا فردا قرار است رای خود را در خصوص این بازی صادر کند. ما در باشگاه شهرخودرو امیدواریم حق رعایت شود.

او افزود : کمیته استیناف باید شرایط سایر تیم ها در جدول را در حکم خود لحاظ کند و ما خارج از اینکه از اتفاقات عدم برگزاری بازی مطلع نیستیم اما دوست داریم تا حق رعایت شود. تصور من این است که سایر تیم های دیگر نیز به دنبال برگزاری این مسابقه هستند چرا که برگزاری مسابقه شرایط جوانمردانه تری را در پیش خواهد داشت.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: احتمال برگزاری مجدد بازی سپاهان – پرسپولیس هم وجود دارد هم نه!