پرسپولیس به آنتورپ : پول بیرانوند را به کالدرون بدهید

بعد از حضور رسول‌پناه و هاشمی در باشگاه، نامه‌ای به باشگاه آنتورپ ارسال و از آنها خواسته شده شماره حساب مندرج در قرارداد را که مربوط به باشگاه پرسپولیس است تغییر داده و مبلغ قسط دوم قرارداد را به حساب یک شخص واریز کنند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، بعد از حضور رسول‌پناه و هاشمی در باشگاه، نامه‌ای به باشگاه آنتورپ ارسال و از آنها خواسته شده شماره حساب مندرج در قرارداد را که مربوط به باشگاه پرسپولیس است تغییر داده و مبلغ قسط دوم قرارداد را به حساب یک شخص واریز کنند.

شماره حساب فردی که به آنتورپ داده شده تا پول به حسابش واریز شود مربوط به گابریل کالدرون، سرمربی سابق پرسپولیس است و مدیران باشگاه قصدشان این است که پول این مرد آرژانتینی را از این طریق بپردازند.

باشگاه آنتورپ به این درخواست سرخ‌ها هم پاسخ منفی داده و به مدیران پرسپولیس اعلام کرده این کار غیرقانونی بوده و آنها نمی‌توانند پولی را که بابت رضایتنامه بازیکن است به حساب شخص واریز کنند و حتما باید به شماره حسابی که مربوط به باشگاه است، واریز کنند.

پرسپولیسی‌ها اگر مصر باشند که این پول را به حساب کالدرون واریز کنند باید با فیفا مکاتبه کرده و نظر مثبت آنها را برای واریز این پول به حساب کالدرون جلب کنند!

بیشتر بخوانید :

باشگاه آنتورپ : بیرانوند فعلاً به بلژیک نیاید

آنتورپ 1 – 1 شارلوا / تساوی با حضور رضایی

بیرانوند : نمی گذارند که به بلژیک بروم